تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820392075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکاف خانه‌های دامنه با زلزله 3.3 ریشتری عمیق‌تر شد/ نشت لوله‌های اصلی گاز بر اثر فرونشست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان عبداللهی:
شکاف خانه‌های دامنه با زلزله 3.3 ریشتری عمیق‌تر شد/ نشت لوله‌های اصلی گاز بر اثر فرونشست
اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر دامنه با اشاره به وقوع زلزله 3.3 ریشتری در 9 کیلومتری دامنه گفت: پس از وقوع این زلزله شکاف خانه‌ها و تاسیسات این شهر عمیق‌تر شده است.



احمد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زلزله 3.3 ریشتری در 9 کیلومتری شهر دامنه اظهار داشت: این زلزله با توجه به تنش جزیی که ایجاد کرد تمام شاخص‌های ایجاد شده در نقاط مختلف شهر دامنه را برهم زد که بیانگر حرکت زمین بوده است.

وی ادامه داد: پس از وقوع این زلزله شکاف خانه‌ها و تاسیسات این شهر عمیق‌تر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دامنه با بیان اینکه در حال حاضر همچنان در شهر دامنه احتمال حرکت زمین وجود دارد، افزود: در این راستا عدم مقاوم سازی خانه‌ها و همچنین مشکلات موجود در بحث تاسیسات شهری دغدغه‌های زیادی را در این شهر ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به دلیل استشمام بوی گاز در سطح شهر شرکت گاز در حال نشت یابی در سطح خیابان‌های دامنه است، افزود: با توجه به حرکت زمین برخی از لوله‌های گاز در این شهر آسیب دیده است که باید هر چه زودتر مشکلات آن برطرف شود.

عبداللهی با اشاره به خسارت 4.5 میلیارد تومانی به تاسیسات شهر دامنه گفت: علی رغم ارسال فهرست خسارات به وزارت کشور هنوز اقدامی در راستای تامین اعتبار برای تعمیر این تاسیسات صورت نگرفته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت بهسازی و نوسازی خانه‌های دامنه که به دلیل فرونشست زمین در بهار امسال آسیب دیدند، اظهار داشت: با توجه به میزان تسهیلات اختصاص یافته برای بازسازی و تخریب این خانه‌ها استقبال خوبی برای دریافت تسهیلات و انجام عملیات اجرایی از سوی شهروندان صورت نگرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر دامنه با بیان اینکه با تسهیلات 20 میلیون تومان وام 4 درصد و 3.5 میلیون تومان وام بلاعوض امکان تخریب و بازساری منازل مسکونی وجود ندارد، افزود: چنانچه این تسهیلات به 50 میلیون تومان افزایش یابد می‌توان اقدامات خوبی در راستای بازسازی منازل مسکونی انجام داد.

 


۱۳۹۳/۷/۲۸ - ۱۳:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن