تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813094555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام به قرآن آموزی وظیفه همه مسوولان قرآنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عباس سلیمی: اهتمام به قرآن آموزی وظیفه همه مسوولان قرآنی است شهرری- ایرنا- مشاورمعاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهتمام به قرآن آموزی وظیفه همه مسوولان قرآنی است و باید دراین خصوص گامهای موثری برداشت.


"عباس سلیمی" روز یکشنبه در همایش تجلیل از قاریان و حافظان کل قرآن کریم با بیان اینکه اهمیت تعلیم و تربیت قرآنی برآن میدارد که همه مراکز و سازمانهای مختلف مرتبط با قرآن در این خصوص گام های موثری بردارند، اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مورد ترویج فرهنگ قرآنی درجامعه بایستی بیش از گذشته تلاش کنیم.
به گفته وی، مرکز قرآنی آستان مقدس عبدالظیم حسنی (ع) از سال 69 کار خود را آغاز و در این مدت بیش از 51 هزار قرآن آموز ثبت نام کرده اند که یک هزار و هفتصد محفل انس با قرآن برای قرآن آموزان برگزار شده است.
معاون فرهنگی و امور زائرین آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) افزود:حضور قاریان برجسته مصری در برخی از محافل ضمن ارتقا سطح کیفی موجب ایجادانگیزه در قاریان جوان کشور می شود.
سلیمی خاطرنشان کرد: قاریان ایران اسلامی با تلاش خستگی ناپذیر خود در عرصه بین المللی دارای جایگاه شایسته ای هستند و می بایستی بیش از گذشته احکام نورانی قرآنی را در زندگی خود جاری و ساری کنیم.
همایش تجلیل از قاریان و حافظان قرآن کریم درمحل تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور آیت الله ری شهری تولیت آستان، امام جمعه شهرستان ری، فرماندار و برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار و در پایان از 33 حافظ کل قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.
1914/1724


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن