تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین کنفرانس سواد رسانه ای در ایران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین کنفرانس سواد رسانه ای در ایران برگزار می شود تهران بزرگ-ایرنا- نخستین کنفرانس سواد رسانه ای در ایران با پیام نوام چامسکی و با مشارکت باشگاه هواداران برج میلاد تهران، 30 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی ششمین برج مخابراتی دنیا برگزار می شود.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این کنفرانس محصول تلاش گروه پژوهشی سواد رسانه ای و تعدادی از نهادهای علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور است.
موضوع اصلی این کنفرانس، بازخوانی و انتقال تجارب آموزش عمومی سواد رسانه ای بوده است.
گرد هم آوردن محققان و مدرسان سواد رسانه ای در کشور و ایجاد فرصت برای محققان سواد رسانه ای در کشور برای انتقال تجارب و ارائه یافته های پژوهشی از جمله اهداف تعریف شده نخستین کنفرانس سواد رسانه ای است.
محورهای اصلی کنفرانس شامل آموزش سواد رسانه ای، بیم ها و امیدها، سواد رسانه ای و فن آوری های نو ظهور،سواد رسانه ای و توسعه آموزش های عمومی،سواد رسانه ای، اقتصاد رسانه ای و محتوای تاثیر پذیرفته از بازار،سواد رسانه ای و سبک زندگی ایرانی اسلامی،سواد رسانه ای و بنیان خانواده، سواد رسانه ای ، رشد فردی و مسئولیت اجتماعی،سواد رسانه ای و الگوهای مالکیت رسانه،سواد رسانه ای و رسانه های ایران،سواد رسانه ای و حفظ حریم خصوصی،سواد رسانه ای و منشور حقوق مصرف کننده رسانه و سواد رسانه ای و دسترسی به منابع اطلاعاتی است.
در این کنفرانس علاوه بر پیام ویدئویی نوام چامسکی- پدر علم نوین زبانشناسی و نظریه پرداز برجسته آمریکایی،سیندی شایبه و کریس اسپری از کالج ایتاکا نیویورک، محسن فاطمی از دانشگاه هاروارد آمریکا، سعید رضا عاملی استاد دانشگاه تهران، ایروینگ رادِر، مدرس دانشگاه مک گیل کانادا و پژوهشگر مطرح سواد رسانه حضور داشته و سخنرانی می کنند.
تهرام/1393/564


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن