تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820866157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوض نقاشی بهترین فیلم بلند جشنواره شارجه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حوض نقاشی بهترین فیلم بلند جشنواره شارجه شد تهران - ایرنا - فیلم سینمایی حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری بهترین فیلم بلند دومین جشنواره کودک شارجه شد.


به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره بین المللی کودک شارجه که امروز یکشنبه 27 مهرماه در سالن الجواهر شهر شارجه امارت برگزار شد، فیلم سینمایی "حوض نقاشی" محصول حوزه هنری به عنوان بهترین فیلم بلند این دوره از جشنواره انتخاب شد.
این جشنواره به مخاطبان کودک اختصاص دارد که با نمایش آثار برجسته فیلمسازان در صدد پیشبرد و پرورش میزان خلاقیت کودکان است.
براساس گزارش روابط عمومی حوض نقاشی، این جشنواره از 27 مهر تا 2 آبان ماه در شهر شارجه امارت برگزار می شود. مریم هژیروند دستیار کارگردان فیلم حوض نقاشی به عنوان نماینده گروه سازنده این فیلم در این جشنواره حضور دارد و جایزه را دریافت کرد.
حوض نقاشی پیشتر در جشنواره کودک اجیال قطر به نمایش درآمد که با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد. همچنین جشنواره های شانگهای چین، بوسان کره جنوبی و فوکواوکا ژاپن میزبان این فیلم بوده اند.
حوض نقاشی جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و سیمرغ بهترین طراحی صحنه و لباس از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، جایزه یونسکو بهترین فیلم بلند از جشنواره آسیا پاسفیک را از آن خود کرد.
شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سپه رام فرزامی و … بازیگران این فیلم هستند. که مازیار میری آن را کارگردانی کرده و منوچهر محمدی تهیه کرده آن است.
فراهنگ**9246**


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن