تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798351986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلستانی ها در مصرف برق رکورد زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گلستانی ها در مصرف برق رکورد زدند گرگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: مردم این استان در تابستان امسال بالاترین میزان مصرف برق را در تاریخ استان گلستان به ثبت رساندند.


قاسم شهابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصرف برق مشترکان گلستانی در تابستان امسال 13.5 درصد افزایش داشت.
وی اظهار کرد: در 29 مرداد امسال مصرف یکهزار و چهار مگاوات برق در این استان گزارش شد که 200 مگاوات بیشتر از اوج مصرف در تابستان پارسال و بالاترین میزان مصرفی بود که تاکنون در این استان به ثبت رسیده است.
شهابی عامل اصلی مصرف بالای برق را افزایش دمای هوا دانست و در عین حال افزود: رعایت الگوی مصرف تاثیر به سزایی در صرفه جویی و کنترل بهینه منابع انرژی دارد.
وی افزود: افزایش مصرف برق مشترکان گلستان در تابستان گذشته به حدی بالا بود که سبب شد نیروگاه های داخل استان پاسخگوی نیاز مشترکان نباشد و به ناچار بخشی از نیاز مشترکان را از خارج استان تامین کردیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با یادآوری فعالیت های شرکت توزیع در مدیریت بهینه مصرف برق گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، مسابقات فرهنگی در مدارس و مهدهای کودک، آشناسازی کسبه، بازاریان و کارکنان ادارات و نهادها با راهکارهای کاهش مصرف و برپایی نمایشگاه از جمله این فعالیت ها بوده است.
وی همچنین از کاهش 25 تا 30 درصدی سرقت کابل ها و تجهیزات برق در پنج ماه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: در این مدت سه میلیارد و 300 میلیون ریال از کابل های برق در استان به سرقت رفت که ارتباط دادن سیم های شبکه به یکدیگر و استفاده از سیم های روکش دار زمینه ساز کاهش میزان سرقت بوده است.
به گفته شهابی، پارسال 10 میلیارد ریال کابل و تجهیزات برق استان گلستان به سرقت رفت که این میزان در پنج ماه نخست سال 92 حدود چهار میلیارد و 260 میلیون ریال بود.
وی در ادامه به امضای میثاق نامه کاهش تلفات شبکه بین مدیران شرکت های توزیع نیروی برق در وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: قرار است بر اساس این میثاق میزان تلفات شبکه برق کشور از 16 درصد کنونی به زیر 10 درصد برسد.
وی میزان تلفات کنونی شبکه برق استان گلستان را 15 درصد اعلام کرد که 10 درصد بیشتر از میانگین جهانی است.
شهابی، اقدامات شرکت توزیع برق گلستان در بحث اصلاح و بهینه سازی شبکه برق را یادآور شد و گفت: در نیمه نخست امسال 182 میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی در این بخش هزینه شده است.
وی بدون اشاره به میزان مطالبات شرکت برق از مشترکان، بر لزوم پرداخت به موقع آن تاکید کرد و آن را در ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مردم مهم ارزیابی کرد.
به گفته وی، شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان تعداد 616 هزار و 970 مشترک خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی دارد و 83 درصد مصرف برق آن در بخش خانگی است.
7479/601/2729/ 2025


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن