تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819535922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر حوزه ها :ظرفیت حوزه های علمیه خواهران در عرصه فرهنگ باید به کار گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر حوزه ها :ظرفیت حوزه های علمیه خواهران در عرصه فرهنگ باید به کار گرفته شود قم -ایرنا- مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: ظرفیت حوزه های علمیه خواهران در عرصه فرهنگ باید به کار گرفته شود.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین "محمودرضا جمشیدی" روز یکشنبه در دومین نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران در قم، با اشاره به تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب بر بحث فرهنگ، ورود حوزه های علمیه خواهران به این بحث را ضروری دانست.
وی افزود: باید از فرصت حدود پنج ساله حضور طلاب در حوزه برای ارتقا فرهنگی آنها حداکثر بهره را ببریم تا خروجی حوزه انسان های تربیت یافته و شایسته ای باشند.
وی با بیان اینکه حوزه به دنبال ارائه چهره ای خشک، تک بعدی و نادرست از اسلام نیست، گفت: طلبه باید به الگو و سبک زندگی اسلامی آشنا و مربی نسل آینده باشد.
وی جنبه دیگر اهمیت فرهنگ را بعد عمومی آن دانست و گفت: پیش از این مسوولان در این عرصه تلاش هایی کرده اند اما به دلیل مشکلات و یا کم کاری ها، فرهنگ به نحو شایسته مورد توجه قرار نگرفته است.
جمشیدی گفت: از مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران می خواهم که به سهم خودشان آن چه را در این عرصه می توانند به انجام رسانند، صدور بخشنامه های مکرر در این زمینه لازم نیست، بلکه باید از کارشناسان و اتاق فکر استفاده شود.
وی با بیان اینکه در حوزه های علمیه خواهران استان های کشور تلاش های فراوانی صورت می گیرد که مغفول مانده است، ادامه داد: این فعالیت ها باید گزارش شود.
جمشیدی با اشاره به تصمیم شورای سیاست گزاری حوزه های علمیه خواهران برای ارزیابی عملکرد مدیران استانی زیرمجموعه، گفت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران این ارزیابی را انجام و به شورای سیاست گذاری ارسال می کند.
دومین نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران در سال جاری در قم به مدت دو روز آغاز شد که روز نخست این نشست به مباحث فرهنگی و روز دوم به مباحث مالی اختصاص دارد.ک/1
/8138/ 553/ 605


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن