تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798452837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا:

با حضور هنرمندان سینما و مدیران سینمایی، برگزیدگان سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

1393-07-28, 01:07
هیات داوران مسابقه ملی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، بهترین آثار در بخش های مختلف ملی و بین المللی را معرفی کرد.
هیات داوران مسابقه ملی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، بهترین آثار در بخش های «پرتو ایمان»،«چشم انداز سرزمین زیبای من»،«چراغ راه» و «دست آوردها» را در سه حوزه فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی معرفی کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا آرای هیات داوران سی و یکمین جشنواره فیلم بین المللی فیلم کوتاه تهران به شرح زیراست:
بهترین فیلم با موضوع پرتو ایمان:
تندیس جشنواره و مبلغ 40000000 ریال به فیلم داستانی«نجس» از تبریز به کارگردانی بهرام و بهمن ارک اهدا شد. بهترین فیلم با موضوع چشم انداز سرزمین زیبای ما:
تندیس جشنواره و مبلغ 40000000 ریال به فیلم مستند«اوزال»ساخته مسعود میرزایی از بندرعباس تعلق گرفت.
بهترین فیلم با موضوع چراغ راه:
تندیس جشنواره و مبلغ 40000000 ریال بهفیلم مستند «لیر» (خانه سنگی) ساخته محمدرضا حافظی از خرم آباد اهدا شد.
بهترین فیلم با موضوع دست آوردها:
تندیس جشنواره و مبلغ 40000000 ریال به فیلم پویانمایی «تمام زمستان هایی که ندیده ام» ساخته امید خوش نظراز تهران تعلق گرفت.
براساس گزارشستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، هیات داوران مسابقه ملی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران جوایز مسابقه سینمای ایران در بخش های بهترین صدای فیلم (صدابرداری و یا صداگذاری)، بهترین تدوین، بهترین تصویربرداری، بهترین جان بخشی در آثار پویانمایی،بهترین فیلمنامه، بهترین تحقیق و پژوهش، بهترین فیلم تجربی، بهترین فیلم پویانمایی، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم داستانی و بهترین فیلم در بخش سینمای ایران را معرفی کردند.
بهترین صدا:
از میان 6 کاندید دریافت جایزه در این بخش، بهروز عابدینی و علی ابوالصدق برای فیلم «حذف اضطراری»، فرزاد جعفریان، هادی کریمی و مجید محمد دوست برای فیلم «حیات در رگ های سرد»، اشکان فتحی و آرش قاسمی برای فیلم«خون مردگی»، حسن شبانکاره و بهروز شهامت برای فیلم« ژیلا» و مسیح سراج و آرش قاسمی برای فیلم «کودکان ابری»؛ تندیس جشنواره و مبلغ 40000000 ریال بهبهروز عابدینی و علی ابوالصدق برای فیلم داستانی «حذف اضطراری» اهدا شد.
بهترین تدوین:
از میان 5 کاندید دریافت جایزه در این بخش، اسماعیل علیزاده و فرزاد براهویی برای فیلم «خون مردگی»، محمد نجاریان برای فیلم «حذف اضطراری»، مجید محمد دوست برای فیلم «حیات در رگ-های سرد» و پالیز خوشدل برای فیلم «روی زیرزمین»؛ تندیس جشنواره و مبلغ 40000000 به محمد نجاریان برای فیلم «حذف اضطراری» تعلق گرفت.
بهترین تصویربرداری:
از میان 6 کاندید دریافت جایزه در این بخش، مسعود میرزایی برای فیلم «اوزال»،آیین ایرانی برای فیلم «رنگان 99»، سینا کرمانی زاده برای فیلم« حذف اضطراری»، مهدی نورمحمدی و محمود منصوری برای فیلم «حیات در رگ¬های سرد»و پیمان عباس زاده برای فیلم «کودکان ابری»؛ دیپلم افتخار و مبلغ 20000000به مهدی نورمحمدی و محمود منصوری برای فیلم «حیات در رگ های سرد» تعلق گرفت.همچنین تندیسجشنواره و مبلغ 40000000 ریال به سینا کرمانی زاده برای فیلم «حذف اضطراری» تعلق گرفت.
بهترین جانبخشی در آثار پویانمایی:
از میان 5 کاندید دریافت جایزهدر این بخش، محمدحسین اعظم پور و شادی ادیب برای فیلم «خانوم گل میخکی»، محمد زارع و شلاله خیری برای فیلم «دخترک آت آشغالی»،رسول شیری برای فیلم «درخت»، امین ونکی، بهزاد رجبی پور، سعید مرادی، حامد بهروزی و مشهود ولیان برای فیلم «تمام زمستان هایی که ندیده ایم» و سعید مددی ماهانی و مهسا زینی برای فیلم «توپ جنگ»؛ تندیس جشنواره و مبلغ 40000000 به امین ونکی، بهزاد رجبی پور، سعید مرادی، حامد بهروزی و مشهود ولیان برای فیلم «تمام زمستان هایی که ندیده ایم» اهدا شد.
بهترین تحقیق و پژوهش فیلم مستند:
از میان 5 کاندید دریافت جایزه در این بخش، مسعود میرزایی برای فیلم «اوزال»،محمد کارت برای فیلم «خون مردگی»،عبدالحمید ارجمند برای فیلم «سعدی کارنو»،حسن نقاشی برای «فیلم شاه جهان» و بهزاد فتحی نیا برای فیلم «حیات در رگ های سرد»؛تندیس جشنواره و مبلغ 40000000 به عبدالحمید ارجمند برای فیلم «سعدی کارنو»اهدا شد.
بهترین فیلمنامه
از میان 6 کاندید دریافت جایزه در این بخش؛ سمیرا نوروزی و محمد نجاریان برای فیلم «فردا صبح»، رضا فهیمی برای فیلم «کودکان ابری»، محبوبه محمدزکی برای فیلم «جوجه ماشینی»، سعید روستایی برای فیلم« خیابان خیلی خلوت»، علی ثقفی برای فیلم «معادله» و پیمان نعیمی و فهیمه آقاحسنی برای فیلم «حذف اضطراری»؛ دیپلم افتخار و مبلغ 000/000/20 به رضا فهیمی برای فیلم «کودکان ابری» تعلق گرفت.
تندیس جشنواره و مبلغ 40000000 به محبوبه محمدزکی برای فیلم «جوجه ماشینی» اهدا شد.
بهترین کارگردانی فیلم تجربه گرا:
دیپلم افتخار و مبلغ 20000000به مهدی آقاجانی برای فیلم «شکستنی است» تعلق گرفت.
بهترین کارگردانی فیلم پویانمایی:
از میان 5 کاندید دریافت جایزه در این بخش؛ سارا طیب زاده برای فیلم «خانوم گل میخکی»،محبوبه محمدزکی برای فیلم «جوجه ماشینی»،محمد زارع و شلاله خیری برای فیلم «دخترک آتآشغالی» و امید خوش نظر برای فیلم «تمام زمستان هایی که ندیده ایم»؛تندیس جشنواره و مبلغ 50000000 ریال به محبوبه محمدزکی برای فیلم «جوجه ماشینی» تعلق گرفت.
بهترین کارگردانی فیلم مستند:
از میان 5 کاندید دریافت جایزهدر این بخش؛مسعود میرزایی برای فیلم «اوزال»،مهدی خمامی پور برای فیلم «روی زیر زمین»،فتح الله امیری برای فیلم «حیات در رگ های سرد»محمدرضا حافظی برای فیلم «لیر» (خانه سنگی)،محمد کارت برای فیلم «خون مردگی» تندیس جشنواره و مبلغ 000/000/50 به فتح الله امیری برای فیلم «حیات در رگ های سرد» اهدا شد.
بهترین کارگردانی فیلم داستانی:
از میان 7 کاندید دریافت جایزه در این بخش؛محمد نجاریان برای فیلم «فردا صبح»،علی ثقفی برای فیلم «معادله»،توفیق امانی برای فیلم «آپارتمان مورچه ها»،پیمان نعیمی و فهیمه آقاحسنی برای فیلم«حذف اضطراری»سعید روستایی برای فیلم «خیابان خیلی خلوت» ورضا فهیمی برای فیلم«کودکان ابری»؛ دیپلم افتخار و مبلغ 20000000 به پیمان نعیمی و فهیمه آقاحسنی برایفیلم «حذف اضطراری»اهدا شد. تندیس جشنواره و مبلغ 70000000بهرضا فهیمی برای فیلم «کودکان ابری» تعلق گرفت.
جایزه هیات داوران در بخش فیلم داستانی:
لوح افتخار و مبلغ 30000000 بهمحمد نجاریان برای فیلم «فردا صبح»اهدا شد، لوح افتخار و مبلغ 30000000 به محمد حسینی بازیگر فیلم «معادله» تعلق گرفت.
بهترین فیلم در بخش سینمای ایران:
از میان 4 کاندید دریافت جایزه در این بخش؛محبوبه محمد زکی برای فیلم «جوجه ماشینی»،پیمان نعیمی و فهیمه آقاحسنی برای فیلم «حذف اضطراری»،فتح الله امیری برای فیلم «حیات در رگ های سرد»،رضا فهیمی برای فیلم «کودکان ابری»؛ تندیس جشنواره و مبلغ 10000000 به رضا فهیمی برای فیلم داستانی«کودکان ابری»اهدا شد.  بخش بین الملل  آرای هیات داوران سی و یکمین جشنواره فیلم بین المللی فیلم کوتاه تهران به شرح زیراست: بهترین فیلم کشورهای اسلامی:
جایزه بهترین فیلم جهان اسلام به صورت مشترک به فیلم «سکوت» ساخته بکیم گوری از کشور کوزوو و«قفس» به کارگردانی کریمه حسن زاده، از افغانستان اهدا شد.
بهترین فیلم کشورهای آسیایی:
جایزه بهترین فیلم کشورهای آسیایی به «تمام زمستان هایی که ندیده ام» ساخته امید خوش نظر، از ایران جایزه تعلق گرفت.
بهترین فیلم داستانی:
جایزه بهترین فیلم داستانی در بخش مسابقه بین الملل به فیلم«زمین» به کارگردانی الکسیس میشالیک، از فرانسه اهدا شد.
بهترین فیلم مستند:
جایزه بهترین فیلم مستند در بخش مسابقه بین الملل به فیلم «لیر»، به کارگردانی محمدرضا حافظی، از ایران رسید.
بهترین انیمیشن:
جایزه بهترین فیلم انیمیشن در بخش مسابقه بین الملل به فیلم «پدر» ساخته سانتیاگو گراسو، از آرژانتین تعلق گرفت.
بهترین فیلم تجربی:
جایزه بهترین فیلم تجربی در بخش مسابقه بین الملل به فیلم« مردی که سرش را از دست داد» ساخته فردژوئایو، از فرانسه اهدا شد.
جایزه ویژه هیات داوران:
جایزه ویژه هیات داوران بدون جایزه نقدی به فیلم تجربی«تمام زمستان هایی که ندیده ام» به کارگردانی امید خوش نظر اهدا شد.
بخش پایانی اهدای جوایز بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به اهدای جایزه بزرگ جشنواره 5000 هزار یورو اختصاص داشت.
در این بخش جایزه بزرگ جشنواره در بخش بین الملل به صورت مشترک به فیلم های «انضباط» به کارگردانی کریستوف صابر، از کشورسوئیس و«جوجه ماشینی» ساخته محبوبه محمدزکی، از ایران اهدا شد


1393-07-28, 01:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن