تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804534358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معدن طلایی که آمریکا در عراق وسوریه به جیب زد!/۵۰ بمب داعش در الحجاج خنثی شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: معدن طلایی که آمریکا در عراق وسوریه به جیب زد!/۵۰ بمب داعش در الحجاج خنثی شد


حملات آمریکا علیه داعش در عراق وسوریه با نام "عزم راسخ" به "معدنی از طلا" برای شرکت های تسلیحاتی آمریکا تبدیل شده است.مقامات رژیم صهیونیستی تایید کردند؛ یک پزشک صهیونیستی که به داعش پیوسته بود، در سوریه به هلاکت رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرگزاری فرانسه نوشت: حملات آمریکا علیه داعش در عراق وسوریه با نام "عزم راسخ" به "معدنی از طلا" برای شرکت های تسلیحاتی آمریکا تبدیل شده است؛ به طوری که نرخ سهام این شرکت ها را افزایش داده و میلیاردها دلار درآمد برایشان به همراه دارد.  
عراق

خبرگزاری فرانسه در تحلیلی به قلم «دانیل دولوس»، با تشبیه عملیات نظامی تازه آمریکا در عراق و سوریه به «معدن طلا»، نوشت: حملات هوایی آمریکا به مواضع نیروهای داعش در عراق و سوریه زمینه ای فراهم کرد تا تقاضا برای خرید بمب، موشک و قطعات یدکی هواپیماهای جنگی افزایش یابد؛ همچنین انگیزه گسترش طرح های تازه تسلیحاتی نیز افزایش خواهد یافت. 
برابر این گزارش، شرکت ریتئون اواخر سپتامبر (اوائل مهر 1393)، قراردادی 251 میلیون دلاری با وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امضاء کرد. این شرکت برابر قرارداد می بایست برای نیروی دریایی آمریکا، موشک های «تاماهاوک» بیشتری تولید و ارسال کند. 
یک سال پیش، صنایع تسلیحاتی آمریکا با رکود رو به رو شد؛ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، نظامیان این کشور را از عراق خارج کرد و عملیات در افغانستان نیز به پایان خود نزدیک می شد.   با توجه به بدهی های سنگین، باید هزینه های دفاعی آمریکا در سال های پیش رو پایین می آمد، هم زمان با دعوای دمکرات ها و جمهوری خواهان بر سر بودجه، بودجه پنتاگون نیز باید کاهش می یافت. صنایع تسلیحاتی آمریکا نخستین اخراج های کارکنان خود را آغاز کردند. پیشروی نیروهای داعش درعراق و سوریه و همچنین مناقشه میان اوکراین و روسیه موجب شد که در واشنگتن ارزیابی جدیدی درباره  اوضاع امنیتی انجام شود.

پزشک صهیونیستی داعش به هلاکت رسید
مقامات رژیم صهیونیستی تایید کردند؛ یک پزشک صهیونیستی که به داعش پیوسته بود، در سوریه به هلاکت رسید.
برابراین گزارش به نقل از هاآرتص، مقامات رژیم صهیونیستی تایید کردند؛ یک پزشک صهیونیستی که به داعش پیوسته بود، در سوریه به هلاکت رسید.
عثمان عبدالکیان 26 ساله که ساکن منطقه اشکول بوده، تحصیلات پزشکی خود را در اردن به پایان رسانده و در بیمارستان سوروکا فعالیت می‌کرده است.
گفته می شود، چند ماه پیش عبدالکیان به همراه 4 تن دیگر برای پیوستن به داعش به ترکیه رفته‌اند و سپس در سوریه به این گروه ملحق شده‌اند. امروز مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی هویت جنازه‌ای را که گمان می شد متعلق به وی است، تایید کردند. تحولات میدانی
 نیروهای عراق پس از پاکسازی منطقه "الحجاج" در شمال "تکریت " از وجود عناصر گروهک تروریستی "داعش "، موفق شدند بر این منطقه تسلط پیدا کنند.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه اینترنتی "العهد"، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای از کشته شدن دو نفر از سران برجسته تروریست های داعش در عملیات ارتش در استان "صلاح الدین" خبر داد. 
در این بیانیه آمده است: "حسین علی احمد" موسوم به "امیر اداری بیجی" و"راقد عباس محمد" با عنوان "امیر منطقه الفتحه" در تکریت توسط نیروهای امنیتی عراق به هلاکت رسیده اند. وزارت دفاع عراق همچنین از به هلاکت رسیدن به اصطلاح امیر نظامی گروهک تروریستی داعش در منطقه "الضلوعیه " در استان صلاح الدین در نتیجه حمله هوایی ارتش عراق خبر داد.
پیشروی های عراق
 از سویی، سرلشکر ستاد "جمیل الشمری" فرمانده پلیس استان "دیاله" از به هلاکت رسیدن 30 نفر از عناصر داعش از جمله مفتی این گروهک که تبعه سعودی است، در مناطق شمال بخش "المقدادیه"، خبر داد. 
بر اساس این گزارش، تعدادی از تروریست های داعش در عملیات نیروهای ویژه پلیس و مردمی در روستای "التایه" در 11 کیلومتری شمال المقدادیه در شمال شهر "بعقوبه" به هلاکت رسیدند.
یک مقام امنیتی عراقی نیز خاطر نشان کرد: واحد مهندسی ارتش، 50 بمب کار گذاشته شده در منطقه الحجاج در بخش بیجی در شمال تکریت توسط تروریست های داعش را خنثی کرده است. 
به گزارش خبرگزاری نهرین از صلاح الدین، فرمانده لشکر سوم واکنش سریع در وزارت کشورعراق اعلام کرد: منطقه "الحمره" بین شهر تکریت و بیجی از اشغال تروریست های داعش خارج شد.
سرگرد "ابراهیم" استاندار صلاح الدین، به تازگی از شروع حمله نظامی گسترده به منظور آزادسازی مناطقی در شمال تکریت و بخش بیجی خبر داده بود. از سوی دیگر استانداری "الانبار" نیز از شروع عملیات نظامی گسترده به منظور پاکسازی دو منطقه "التامیم" و "5 کیلومتری" درغرب "الرمادی"، مرکز این استان خبر داد و گفت: این عملیات پس از سد کردن حمله داعش به مرکز شهر الرمادی، آغاز شده است.
 
ارتش عراق

هلاکت سرکرده چینی الاصل داعش
منابع امنیتی عراق از هلاکت سرکرده چینی الاصل گروه تروریستی داعش در شمال تکریت خبر دادند.
برابر این گزارش به نقل ازالمسله، یک منبع امنیتی عراقی گفت: نیروهای امنیتی توانستند یکی از سرکردگان تروریست های تکفیری موسوم به والی چینی داعش را در شمال تکریت به هلاکت رساندند.
این منبع گفت: نیروهای امنیتی توانستند والی چینی داعش را در شمال تکریت واقع در استان صلاح الدین به هلاکت برسانند، نام این سرکرده چینی الاصل داعش، رافد عباس احمد اعلام شده است.
هلاکت سرکرده داعش

وزارت دفاع عراق روز شنبه از هلاکت امیر نظامی داعش در ضلوعیه واقع در استان صلاح الدین خبر داده بود.

عناصر داعش در حمله به سامرا ناکام ماندند
نیروهای امنیتی عراق تلاش گروه تروریستی داعش برای حمله به یک منطقه در اطراف شهر سامرا را ناکام گذاشتند.
این گزارش به نقل از المیادین می افزاید، شامگاه شنبه گروه تروریستی داعش در نظر داشت به منطقه "الواجن" در اطراف سامرا (جنوب تکریت) حمله کند.
بنابراعلام منابع عراقی، نیروهای امنیتی عراق با دخالت به موقع خود، توانستند تلاش تروریست‎ها برای حمله به این منطقه را ناکام بگذارند. سفر نخست وزیر عراق به تهران
نخست وزیرعراق، رای اعتماد مجلس به وزیران امنیتی (دفاع  و کشور) را گامی مهم برای حفظ امنیت این کشور دانست و تاکید کرد، هیچ خطری بغداد را تهدید نمی کند. براساس اعلام رسانه های عراقی، حیدر العبادی روز شنبه در جلسه هیئت وزیران تاکید کرد، با کمک نیروهای مردمی به نیروهای مسلح، هیچ خطری پایتخت را تهدید نمی کند.
وی با رد حضور نیروی خارجی در عراق تصریح کرد: هیچ نیازی به حضور نیروی زمینی خارجی در عراق نیست و تاکنون هیج کشوری درخواستی برای اعزام نیرو به عراق نداشته است. حیدر العبادی، نخست وزیر عراق فردا (دوشنبه) به تهران سفر می کند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، این نخستین سفرالعبادی به ایران از زمان بر عهده گرفتن سمت نخست وزیری با هدف متحد کردن تلاش ها برای مبارزه با داعش به حساب می آید.
بر اساس این گزارش  به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز اظهار داشت: سفر من به ایران در چارچوب نزدیک کردن تلاش های منطقه و جهان به یکدیگر در زمینه کمک به عراق در روند مقابله با گروه داعش است.
دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای با اعلام این خبر گفت: این سفر یک روزه است و شامل دیدار با مقامات ایرانی است و علاوه بر موضوع داعش درباره تقویت همکاری دوجانبه در زمینه های مختلف از جمله انرژی و مسکن، بحث و تبادل نظر خواهد شد. به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، وزیر دفاع جدید عراق خالد العبیدی نیز از مقامات منطقه کردستان عراق خواست، تروریست های تکفیری راکه در آنجا بازداشت هستند، به دولت مرکزی تحویل داده شوند.
وی همچنین گفت: نام تروریست ها در تمام گذرگاه های مرزی و فرودگاه های کشور موجود است و مقامات امنیتی باید در این منطقه همکاری کامل را در این زمینه با بغداد داشته باشند.

 


یک شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن