تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820010054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه هاي آموزشي به عنوان کرسي هاي مطالعاتي و پژوهشي دوره ابتدايي عمل خواهندکرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۴ب.ظ)
گروه هاي آموزشي به عنوان کرسي هاي مطالعاتي و پژوهشي دوره ابتدايي عمل خواهندکرد معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش گفت: دبيرخانه گروه هاي آموزشي به عنوان کرسي هاي مطالعاتي و پژوهشي ابتدايي فعاليت خواهندکرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد ديمه ور، درنشست تخصصي دبيرخانه هاي گروه هاي آموزشي اظهارکرد: به کاربست تفکر علوي در زندگي شخصي وشغلي توصيه نمود و ضمن بيان سياست هاي کلي و انتظارات معاونت، بطور مشخص بررويکرد آموزش ابتدايي درشکل گيري دبيرخانه ونقش واهميت جمع آوري نظرات و پيشنهادات، امکان سنجي برنامه هابه بررسي، تحليل، آسيب شناسي موضوعات مرتبط باحوزه آموزش، ضرورت وجود کرسي هاي پژوهشي درآموزش ابتدايي وبازانديشي در خصوص جشنواره الگوهاي تدريس پرداختند.
معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش تصريح کرد: خوشبختانه برنامه ريزي هاي مناسبي براي بهبود و ارتقاي کيفيت در مولفه هاي مختلف تعليم وتربيت در دوره ابتدايي در حال انجام و پي گيري است که تشکيل اين دبيرخانه ها و فعال کردن گروه هاي آموزشي از جمله آنهاست.
وي با تاکيد بر اينکه تصميمات اين دبيرخانه بصورت ملي خواهدبود، افزود: بهسازي و توانمندسازي معلمان، توسعه و تقويت سازمان يادگيرنده از طريق سامانه مديريت دانش وتبادل تجربيات از برنامه هاي اين معاونت است.
ديمه ور در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان ما بايد نه تنها باتجربيات ديگر معلمان کشور بلکه باتجربيات معلمان جهان آشناشوند.
معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش تجربه ايران را در آموزش کلاس هاي چندپايه را تجربه بي نظيري خواند و افزود: اين تجربه مي تواند به دنيا عرضه شود و دفتر منطقه اي يونسکودرآسيا و اقيانوسيه خواهان اين کمک است.
وي با تاکيد بر اينکه در دوره اي آموزشي ضمن خدمت مابه دنبال افزايش مهارت هاي علمي و دانش تخصصي معلمان هستيم، افزود: بايدآموزش هاي ضمن خدمت به صورت کارگاهي برگزارشود تا مهارت ها به اشتراک گذاشته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن