تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819879921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اجرایی برتر اقامه نماز فارس تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دستگاه های اجرایی برتر اقامه نماز فارس تجلیل شدند شیراز - ایرنا -روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس اعلام کرد:فعالان دستگاه های اجرایی و اداره های این استان که در سال 92 در زمینه برپایی نماز برتر شناخته شده بودند ، تجلیل شدند.


به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس در آیین تجلیل از برگزیدگان اقامه نماز که در شیراز برگزار شد ، بیان کرد:هیات بازرسی و داوران اقامه نماز ، عملکرد 23 دستگاه اجرایی این استان ازجمله آموزش وپرورش ، استانداری ، کمیته امداد امام خمینی (ره) وشهرداری شیراز را در سال 92 شایسته تقدیر ویژه معرفی کردند.
حجت الاسلام علی سقاچی ،همگانی شدن نماز دراداره ها ، کیفیت مساجد و نمازخانه ها در اداره ها ، مطرح شدن نماز درعرصه مطالعات وتحقیقات علمی ، اقامه باشکوه نماز جماعت با حضور مدیران ، افزایش آگاهی جامعه هدف در مورد آداب و اسرار نماز و دسترسی آسان کارکنان ومراجعان به مساجد و نمازخانه ها را از مهم ترین عوامل ارزیابی دستگاه های اجرایی استان فارس بیان کرد.
وی بیان کرد:ستاداقامه نماز با الهام از پیام رهبر معظم انقلاب به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز، برنامه ریزی برای استفاده موثر از دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های فرهنگی و آموزشی برای توسعه فرهنگ نماز را در دستور کارخود قرار داده است.
سقاچی افزود:با توجه به این امر همه ساله عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه توسعه وترویج فرهنگ نورانی نماز ارزیابی وازدستگاه های برتر تجلیل می شود.ک/1
679


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن