تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815632259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به نام شادی، به کام هنرنماهای بی درد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: به نام شادی، به کام هنرنماهای بی درد تهران بزرگ-ایرنا- شادسازی مردم با صرف فیلم های کمیک محقق نمی شود، بلکه با رفع دردها، بیماری ها و مصبیتهای جانکاه امروز جامعه، محقق خواهد شد، برای شادی که پشت آن فراموش کردن مشکلات دیگران و بی اهمیتی به دردها و گریه های اقشار مختلف جامعه باشد باید گریست.


به گزارش ایرنا، فضای مجازی دربردارنده فرصت های زیادی است که بسیاری اوقات از آن غفلت می شود.
این فضا تنها برای سرگرمی نیست، شاید خیلی از ما ندانیم که در شبکه های اجتماعی گروه هایی فعال هستند که بحث های علمی و تخصصی را به طور جدی پیگیری می کنند. یکی از این گروه ها «فرهنگخانه» است.
یک گروه وایبری با صد نفر عضو که همگی از چهره های شناخته شده فرهنگی کشور هستند. این گروه هر شب جلسات خود را با موضوعات و دغدغه های فرهنگی و رسانه ای برگزار می کند.
نقد وبررسی شیوه های شادسازی مردم در ایران موضوع یک مناظره وایبری است که با حضور و مشارکت فعال محمد صادق افراسیابی؛ مدیرگروه علمی تخصصی روابط عمومی دانشکده ی خبر، دکترمهدی بوترابی؛ مدیر گروه سایتهای پرشین بلاگ، امیر حسین سماوات؛ کارشناس روانشناسی بالینی و فعال رسانه ای، خسرو شاه محمدی اهوازی؛ فعال فرهنگی و کارشناس توسعه شرکت های تامین کننده محتوای تلفن همراه، سید محمد حسین حجازی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد، علی اصغر نوروززاده؛ فعال فرهنگی و رسانه ای، سپیده فهیمی فر؛ دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی، راحله حقیقی؛ کارشناس مدیریت دانش، ندا مشیریان؛ مدیرعامل نشر ندای سینا، هدی خان محمدی؛ مدرس دانشگاه، سمانه ناظریان؛ کارشناس ارشد مترجمی زبان انگلیسی و فعال فرهنگی رسانه ای انجام شد. در این جلسه اعضا به بحث پیرامون شیوه های شادسازی و تأثیر آن در ایجاد محیطی پویا در کشور پرداختند.
مهدی بوترابی، مدیر گروه سایتهای پرشین بلاگ در این خصوص گفت: به نظر میرسد شادی مردم در برنامه ریزی ها نیست و اعتقاد جدی به آن در تصمیم گیران ضعیف است، ایجاد بدبینی بجای خوش بینی و غم بجای شادی، سیاست دین رحمانی اسلام نیست ولی سیاست بسیاری از سیاستگذاران در کشور این گونه و بر خلاف سیاست دین رحمانی است و به جای شادی سازی مردم، کینه و حسادت ورزی ترویج می شود.
محمد صادق افراسیابی،مدیر گروه علمی تخصصی روابط عمومی دانشکده خبر نیز در این باره گفت: ما نسبت به شاد سازی مردم جامعه نیز وظایفی داریم، یعنی این طور نیست که بتوانیم با این استدلال که شادی امری روحانی است، نسبت به حال دیگران بی تفاوت باشیم.
راحله حقیقی، کارشناس مدیریت دانش اظهارکرد: استاد مرتضی مطهری رحمه الله در تعریف شادی می نویسد سرور، حالت خوش و لذت بخشی است که از علم و اطلاع به اینکه یکی از اهداف و آرزوها انجام یافته یا انجام خواهد یافت، به انسان دست می دهد و غم و اندوه، حالت ناگوار و دردناکی است که از اطلاع بر انجام نشدن یکی از هدف ها و آرزوها به انسان دست می دهد.
وی افزود: در دنیای پراضطراب و پرتلاطم امروز، آرامش و داشتن خیالی آسوده، نعمتی است که همگان آرزوی آن را دارند. در واقع، یکی از نیازهای اساسی انسان، شادزیستن است که در پرتو آن، با رسیدن به تعادل روحی، خود و جامعه اش را به سلامت و پویایی رهنمون می شود.
افراسیابی در ادامه بیان کرد: شادی در جهان امروز، کالایی شده است، بدین معنا که امروزه مفهوم شادی مغایر با مفهومی است که دین اسلام به دنبال آن است، شادی مقدس، شادی است که از طریق پیگیری حل مشکلات مردم در رسانه های جمعی پیگیری می شود.
وی اضافه کرد: باید طرحی نو در انداخت و به جای برنامه ریزی برای شاد کردن مردم، تولید نارضایتی نکنیم،باید واقعا، نه شعاری، جامعه را به سمت شادی پیش ببریم.
تهرام564/9350


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن