تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798309841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ احترام فیلم كوتاه دلیل نمایش ندادن این آثار در جشنواره فجر است/ با حل مشكل مالی تلویزیون فیلم كوتاه به خانه ها می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "علیرضا رضاداد" دبیر جشنواره فیلم فجر در دیدار از جشنواره فیلم كوتاه:
حفظ احترام فیلم كوتاه دلیل نمایش ندادن این آثار در جشنواره فجر است/ با حل مشكل مالی تلویزیون فیلم كوتاه به خانه ها می‌آید
علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: نگرانی عمده در نمایش برگزیده های جشنواره فیلم كوتاه در جشنواره فیلم فجر این است كه این دسته از آثار در لابلای هیجانات جشنواره گم شود. از همین رو به دلیل حفظ احترام جایگاه این عرصه از سینمای ایران از نمایش برگزیده های جشنواره فیلم كوتاه در جشنواره فیلم فجر صرف نظر كرده ایم.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران، علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر ضمن حضور در محل برگزاری سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران، درباره دلایل نمایش ندادن برگزیده های این جشنواره در راستای سیاست های تشویقی جشنواره فیلم فجر گفت: نگرانی عمده در نمایش برگزیده‌های جشنواره فیلم كوتاه در جشنواره فیلم فجر این است كه این دسته از آثار در لابلای هیجانات جشنواره گم شود. از همین رو به دلیل حفظ احترام جایگاه این عرصه از سینمای ایران از نمایش برگزیده های جشنواره فیلم كوتاه در جشنواره فیلم فجر صرف نظر كرده ایم.

 علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور در پردیس سینما ملت از بخشهای مختلف جشنواره دیدن كرد و درباره دلایل نمایش ندادن برگزیده های جشنواره فیلم گفت: در تعریف سیاست های تشویقی جشنواره فیلم فجر، به نمایش آثار بلند قابل پخش در سینماهای كشور رسیدیم و اگر دقت كنید آن دست از آثار مستندهایی كه كوتاه و یا نیمه بلند هستند را در سیاست های تشویقی و حمایتی جشنواره فیلم فجر جا نداده ایم. 

وی در ادامه متذكر شد: نگرانی عمده در نمایش برگزیده های جشنواره فیلم كوتاه در جشنواره فیلم فجر این است كه این دسته از آثار در لابلای هیجانات جشنواره گم شود. از همین رو به دلیل حفظ احترام جایگاه این عرصه از سینمای ایران از نمایش برگزیده های جشنواره فیلم كوتاه در جشنواره فیلم فجر صرف نظر كرده ایم. 

مشاور عالی حجت الله ایوبی در ادامه صحبت های خود با اشاره به سیاست های سازمان سینمایی در حمایت از فیلم كوتاه گفت: فیلم كوتاه از آن دست مقوله های سینمایی است كه مورد اقبال عموم به خصوص جوانان است كه متاسفانه تا اندازه ای مغفول مانده است این در حالی است كه در این مدیوم از سینمای ایران می توان سرمایه گذاری های شایسته ای انجام داد. 

رضاداد ادامه داد: از همین رو سال گذشته برنامه ای تدوین شده توسط حبیب ایل بیگی در شورای سیاست گذاری سازمان سینمایی ارائه شد كه در این برنامه چگونگی ساخت و حمایت از فیلمسازان فیلم كوتاه را مطرح می كرد و خوشبختانه در جشنواره سی و یكم به پیشرفت های قابل قبولی در این زمینه دست یافته و فضایی متناسب با همین سیاست ها ایجاد شده است. 

علیرضا رضاداد با اشاره به جلسه ای كه با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما داشته است به اهمیت پرداخت تلویزیون به فیلم كوتاه اشاره كرد و گفت: جلسه ای با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما داشتیم كه در جلسه مذكور طرح حمایت از فیلم كوتاه مطرح شد؛ منتها مشكل عمده تلویزیون در راستای حمایت از فیلمسازان فیلم كوتاه تامین منابع مالی در جهت خرید حق نمایش آثار است. 

وی افزود: چراكه گردش اقتصاد فیلم كوتاه و پرداخت حقوق نمایش آثار برای صاحبان اثر یك امر مهم و ضروری است و متاسفانه مشكلات مالی تلویزیون این اجازه را نداده كه بتواند در این زمینه گام های بلندی بردارند و معتقدم در صورت حل مشكلات مالی تلویزین این علاقندی برای نمایش فیلم كوتاه وجود دارد چراكه تجربه نمایش فیلم كوتاه در تلویزیون نشان داد كه اتفاقا جزء پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی خواهد بود. 

این مدیر سینمایی در ادامه افزود: سینما برای قشر جوان پدیده مورد علاقه ای است و اگر آثار سینمای كوتاه ایران در تلویزیون نمایشداده شود؛ مطمئنا نتایج خوبی در بر خواهد داشت. تجربه نشان داده كه نمایش فیلم كوتاه در تلویزیون گاهی از نمایش آثار ویدئویی در رسانه ملی موثرتر و جذاب ترخواهد بود. 

رضاداد در پایان افزود: از همین رو تلویزیون هم موافق نمایش فیلم كوتاه بود كه امیدوارم با گشایشی كه در حوزه مالی تلویزیون ایجاد می شود بتوان حقوق نمایش فیلم را خریداری كرد و فیلم های كوتاه را در سطح حرفه ای در تلویزیون به نمایش گذاشت.


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن