تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم مشکلات خود را از طریق سامانه 111 با رییس جمهوری در میان بگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار زنجان: مردم مشکلات خود را از طریق سامانه 111 با رییس جمهوری در میان بگذارند زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: سامانه 111 آماده ثبت نظرات، انتقادات و مشکلات مردمی طی نهمین دوره سفر استانی رییس جمهوری به استان زنجان است.


به گزارش ایرنا جمشید انصاری روز شنبه بابیان این مطلب افزود: طی دوره های قبلی سفرهای رییس جمهوری به استانها انتقادهایی به نحوه و چگونگی انعکاس مشکلات از سوی مردم به رییس جمهوری به صورت مکتوب وجود داشت که برنامه ریزی های لازم در راستای رفع این مشکل انجام شده است.
وی از راه اندازی مرکز 111 در راستای دریافت مشکلات، نظرات و انتقادات شهروندان خبر داد و اظهار کرد: در این مرکز 200 اپراتور آموزش دیده به طور همزمان نسبت به ثبت نظرات شهروندان اقدام خواهند کرد.
استاندار زنجان گفت: نظرات ارایه شده احصا و در نهایت آنچه در طول سفر قابل پاسخگویی باشد اقدام شده و نامه هایی که نیازمند زمان برای بررسی بیشتر باشند در فرصت های مقتضی و مناسب پاسخ داده می شوند.
انصاری با تاکید بر اینکه طی این سفر، نامه و درخواستی به صورت مکتوب دریافت نمی شود، ادامه داد: صحبت های شهروندان ضبط و بلافاصله مکتوب شده و در کمترین زمان ممکن در اختیار افراد متولی قرار می گیرد تا بدین طریق هم حرمت شهروندان در راستای بیان مشکلات و نظرات حفظ شده و هم خواسته های مردم به زبان خودشان بیان شود.
وی یادآورشد: بر اساس این شیوه، مردم متحمل زحمات فراوان با طی راه برای بیان مشکلات خود نمی شوند و بستر مناسبی برای بیان دیدگاههای هم استانی ها در شهرستانهای مختلف استان نیز فراهم می شود.
استاندار زنجان گفت: این مرکز با شماره تلفن 111 از صبح سه شنبه هفته جاری به صورت آزمایشی کار خود را شروع کرده و به طور رسمی از صبح چهارشنبه 30 مهر تا غروب جمعه آماده دریافت و ثبت نظرات و مشکلات مردم استان خواهد بود.
7318/596


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن