تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویتامین مفید برای کودکان مبتلا به اگزما


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ویتامین مفید برای کودکان مبتلا به اگزما
نتایج یک مطالعه جدید حاکی از آن است که مصرف روزانه مکمل‌های ویتامین D می‌تواند برای کودکان مبتلا به اگزما مفید باشد.
به گزارش نامه نیوز، متخصصان سلامت معتقدند زمانی که اگزما به عنوان نوعی اختلال التهاب مزمن پوست در فصل زمستان افزایش می‌یابد مصرف ویتامین D به طور قابل توجهی می‌تواند در تسکین علائم این عارضه موثر باشد.


دکتر «کارلوس کامارگو» از بیمارستان عمومی ماساچوست و متخصص ارشد این مطالعه گفت: در بررسی‌ انجام شده روی تعداد قابل توجهی از بیماران که بدنشان از میزان ویتامین D کافی برخوردار نبود آشکار شد که مصرف روزانه مکمل‌های این ویتامین برای این بیماران کاملا مفید بوده است.

شیوه درمانی رایج برای اگزما استفاده کنترل‌شده از نور فرابنفش است که موجب تولید ویتامین D در پوست می‌شود. در این بررسی متخصصان این احتمال را مورد مطالعه قرار دارند که کمبود ویتامین D می‌تواند توجیه کند چرا این بیماری پوستی در فصل زمستان وخیم می‌شود. در این بررسی که روی 107 کودک مبتلا به اگزما انجام گرفت تشدید اگزمای آنان در طول فصل زمستان مشاهده شد. همچنین علائم بیماری این کودکان در شروع مطالعه و یک ماه پس از اتمام آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

متخصصان دریافتند کودکانی که از مکمل‌های ویتامین D مصرف کرده بودند به طور متوسط 29 درصد در وضعیت بیماری‌شان بهبود حاصل شده بود در حالی که این رقم در گروه دیگر 16 درصد بوده است.





منبع: ایسنا


۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن