تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804336584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بین المللی توسعه گردشگری ایران در مشهد آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش بین المللی توسعه گردشگری ایران در مشهد آغاز شد مشهد - ایرنا - نخستین همایش بین المللی علمی راهبری "توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالشها و چشم اندازها" روز شنبه طی مراسمی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مشهد آغاز شد.


به گزارش ایرنا، رییس همایش مزبور در این مراسم، هدف از برگزاری آن را جلب توجه سیاستگذاران، مدیران اجرایی و سایر دست اندرکاران به چالشها و الزامات توسعه این صنعت و ارائه ایده ها، دستاوردهای پژوهشی، راهبردها، سیاستها و اقدامات لازم در سطح ملی عنوان کرد.
"سید علی اکبر شمسیان" گفت : گردشگری سومین فعالیت اقتصادی درآمدزا پس از نفت و خودروسازی است لذا رهبر معظم انقلاب بر توسعه گردشگری به ویژه گردشگری زیارتی در برنامه پنجم توسعه کشور تاکید کرده اند.
رییس جهاد دانشگاهی مشهد افزود: در مورد آثار مثبت گردشگری در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور تردیدی وجود ندارد و ابزاری امید بخش برای اجرای اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی دولت به درآمدهای نفتی است.
وی ادامه داد: این همایش در نظر دارد با ارائه برنامه ای اثربخش و جلب نظر بخش های دولتی، عمومی و خصوصی در سطح ملی مسائل اساسی توسعه گردشگری را واکاوی و دستاوردهای خود را به صورت موثر ارائه دهد.
وی با بیان اینکه در این همایش به بخش گردشگری به صورت همه جانبه و یک بسته هماهنگ پرداخته می شود افزود: برگزاری چنین همایشی تاکنون در کشور بی نظیر بوده است.
شمسیان گفت: ثبت نام از شرکت کنندگان در این همایش از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و در این مدت 826 نفر در قالب نویسنده و داور ثبت نام کردند.
وی افزود: در مجموع بیش از 300 ایده، تجربه و مقاله در قالبهای مختلف از نویسندگان داخل کشور و تعدادی از صاحبنظران خارجی در این همایش دو روزه به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.
وی اظهار کرد: این مقالات در محورهای "گردشگری، فرهنگ و میراث فرهنگی"، "گردشگری و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت"، "گردشگری، سیاستگذاری و برنامه ریزی مدیریت محور ویژه توسعه منطقه ای گردشگری خراسان"، "گردشگری و اقتصاد"، "گردشگری، عزم ملی و مدیریت جهادی" و "گردشگری و آمایش سرزمینی" به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
وی برپایی 10 میزگرد تخصصی با حضور 65 نفر از اساتید و مدیران اجرایی تراز اول حوزه گردشگری را از جمله برنامه های این همایش عنوان کرد.
وی گفت: این میزگردها شامل چالشها و چشم اندازهای گردشگری مذهبی در ایران، آمایش سرزمین و گردشگری، مسائل کارآفرینی گردشگری و ملاحظات مربوط به سرمایه گذاری در گردشگری، گردشگری سلامت، چالش و چشم اندازهای مدیریت زیارت و گردشگری مذهبی در مشهد 2017، ملاحظات برنامه ششم توسعه در حوزه گردشگری، با حضور معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی است.
وی افزود: میزگردی نیز با مشارک دفتر یونسکو در ایران با عنوان "نقش هفته جهانی میراث فرهنگی در توسعه پایدار گردشگری" با حضور دبیرکل یونسکو در ایران و هشت میهمان خارجی از کشورهای هنگ کنگ، اسپانیا، ایتالیا، هند و مالزی به زبان انگلیسی برگزار می شود.
رییس این همایش بین المللی اظهار کرد: میزگرد نهایی این همایش شامل جمع بندی کمیته های علمی و ارائه دستاوردها است که در قالب کتاب ارائه می شود.
وی برپایی نمایشگاه جانبی همایش در محل دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد و برگزاری 28 تور گردشگری جانبی را نیز از برنامه های فرهنگی این همایش برشمرد.
همایش مزبور با حضور 450 میهمان داخلی و خارجی از اساتید دانشگاهی و مدیران اجرایی حوزه گردشگری برپا شده است.
میهمانان خارجی این همایش از کشورهای نروژ، ایتالیا، هنگ کنگ، مالزی، فرانسه و آلمان می باشند./2
2713/ 664


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن