تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکور قسمت دوم مسابقه ستاره بیست در فضایی بیش از دو هزار متر طراحی می ش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور قاسم ترکاشوند؛ دکور قسمت دوم مسابقه ستاره بیست در فضایی بیش از دو هزار متر طراحی می ش خبرگزاری پانا: قاسم ترکاشوند طراح صحنه سینما و تلویزیون ایران که با طراحی صحنه فیلم ˝دریا، ماهی، پرنده˝ در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد طراحی صحنه قسمت دوم جشنواره و مسابقه بزرگ ستاره بیست را به عهده گرفت.
۱۳۹۳ شنبه ۲۶ مهر ساعت 12:20



به گزارش سرویس فرهنگی پانا،قاسم ترکاشوند طراح دکور اولین مسابقه بازیگری که از شبکه نمایش پخش خواهد شد در مورد جزئیات دکور گفت: دکور در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع اجرا می شود و ساخت دکور در زیربنایی به مساحت 700 متر مربع است.
وی افزود: ما در مجموع پنج اتاق در این دکو داریم که سه اتاق برای آزمون بازیگری و داوران برای تست حضوری در نظر گرفته شده و دو اتاق گریم داریم در کنار سه اتاق آزمون بازیگری ساخته شده که یکی برای گریم داوران خانم و دیگری برای گریم داوران آقا است.
طراح دکور جشنواره و مسابقه بزرگ ستاره بیست خاطر نشان کرد: در کنار این سه اتاق فضایی برای سالن انتظار طراحی و اجرا شده است که شرکت کنندگان در مسابقه قبل از ورود به اتاق داوران و انجام تست حضوری به این بخش وارد می شوند.
وی در ادامه اظهار داشت: دکور به صورت کامل از چوب است. ما در هر بخش و هر اتاق نورپردازی ویژه ای را انجام داده ایم که الگوی نورپزداری ما مسابقات تلویزیونی برنامه های حرفه ای دنیا بوده است.
ترکاشوند در پایان تصریح کرد: کار گروه دکور بسیار سخت بود زیرا در زمانی بسیار کم باید صحنه مسابقه در مساحت 700 مترمربع آماده می شد ضمن اینکه نباید از کیفیت کار کم می کردیم زیرا به کل کار لطمه می زد.
یادآور می شود مسابقه و جشنواره بزرگ ستاره بیست اولین مسابقه بازیگری در ایران است که با این وسعت برگزار می شود و از 6 هزار نفر از سراسر ایران به مرحله دوم این مسابقه راه یافتند. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه ستاره بیست می توانند به سایت این مسابقه به آدرس www.setareh20.com مراجعه کنند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن