تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود منابع کودک در کتابخانه‌های عمومی، دغدغه اصلی کتابداران کودک


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و ادب > ادیبات ایران در نشست کتابداران با مختارپور مطرح شد:
کمبود منابع کودک در کتابخانه‌های عمومی، دغدغه اصلی کتابداران کودک
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی با اشاره به برگزاری کارگاه دوروزه کتابداران این نهاد و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران گفت: در دیدار کتابداران با دبیرکل نهاد در حاشیه این کارگاه موضوع کم بودن منابع مکتوب در حوزه کودک و نوجوان کتابخانه‌ها وچگونگی توزیع آن در میان مخاطبان به بحث و گفتگو گذاشته شد.



محمد الهیاری معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی کارگاه کتابداران کودک در این نهاد اظهار داشت: این کارگاه دو روزه بر اساس تفاهمنامه مشترک میان نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با حضور جمعی از کتابداران کودک و نوجوان این دو نهاد برگزار شد. وی ادامه داد: در این کارگاه کتابدارانی از استان‌های تهران، قم، قزوین و البرز که در کتابخانه‌های نهاد مشغول به فعالیت هستند در کنار کتابداران کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور داشته و مسائل آموزشی مرتبط با کتابداران را به ویژه در مسائلی مانند پرورش خلاقیت و نیز موضوعات مرتبط با کتابدارای کودک و نوجوان فرا گرفتند. معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای مخاطبان کودک و نوجوان در آینده گفت: بخشی از این کارگاه نیز به دیدار و صحبت رو در روی  کتابداران با دبیرکل نهاد اختصاص داشت که به صورت عمده به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد. الهیاری تصریح کرد: مهمترین موضوعاتی که در این نشست از سوی کتابداران مطرح شد برخی مسائل معیشتی و کاری و نیز برخی مسائل حوزه آموزش بود. همچنین موضوع کیفیت منابع موجود در بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی مراکز و نیز چگونگی حفاظت از آنها و همچنین چگونگی توزیع حجم کم منابع مکتوب در میان مخاطبان فراوان بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌ها نیز در این نشست از سوی کتابداران مطرح شد. وی افزود: دبیر کل نهاد نیز در این نشست و در پاسخ به کتابداران به موضوعاتی مانند اهمیت حوزه کودک و نوجوان در موضوع تولید کتاب و نیز اهمیت حضور مخاطبان این بخش در کتابخانه‌های عمومی به منظور استفاده از منابع به ویژه در بهره‌برداری از منابع آموزشی تاکید کرده و سوالات مطرح شده نیز پاسخ داد.


۱۳۹۳/۷/۲۵ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن