تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820094595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پله برقی های جدید مترو، یک ماه دیگر می رسد/تکمیل خط 3 مترو، 500 هزار نفر به ظرفیت اضافه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: پله برقی های جدید مترو، یک ماه دیگر می رسد/تکمیل خط 3 مترو، 500 هزار نفر به ظرفیت اضافه می کند جامعه > شهری - مهر نوشت:


مجری خط 3 مترو تهران با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث دو ایستگاه میدان ولیعصر (عج)و فاطمی به اتمام رسیده است گفت:برای راه اندازی این دوایستگاه تنها منتظر رسیدن پله های برقی هستیم.
عظیم عراقی گفت: مراحل نازکاری و نصب تجهیزات نیز در این دو ایستگاه نیمه مرکزی خط 3 مترو صورت گرفته و برای راه اندازی آنها تنها در انتظار رسیدن پله های برقی سفارش داده شده هستیم. او ادامه داد: پیش بینی می شود تا یکماه آینده سری جدید پله های برقی مترو به کشور وارد شود که در تلاشیم در کوتاهترین زمان ممکن پس از رسیدن پله های برقی نسبت به راه اندازی و بهره برداری از ایستگاههای میدان ولیعصر(عج) و فاطمی اقدام کنیم. عراقی گفت: پیش بینی می شود با بهره برداری از نیمه شمالی خط 3 و تکمیل خط روزانه 500 هزار جا به جایی توسط این خط صورت گیرد و میزان کل جابه جایی های متروی تهران به حدود 4 میلیون سفر در روز برسد. او گفت: چنانچه خط 3 با تمام ظرفیت مورد بهره برداری قرار گیرد یعنی 60 رام قطار در خط به کارگیری شود و سرفاصله حرکت قطارها به حداقل حد ممکن برسد تنها در این خط امکان جابه جایی 45 هزار نفر در ساعت در هر جهت وجود دارد. مجری خط 3 مترو تهران گفت: در تلاشیم تا نیمه شمالی خط 3 مترو تهران را نیز تا پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری کنیم تا شمال شرقی تهران به جنوب غربی از طریق این خط متصل شود و شهروندان بتوانند تا شهرک قائم را با مترو سفر کنند.
45231  

کلید واژه ها: مترو -




جمعه 25 مهر 1393 - 11:14:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن