تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799636149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمدیران نفوذ در دل های مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران: هنرمدیران نفوذ در دل های مردم است تهران بزرگ-ایرنا-معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران گفت: هنر مدیران، نفوذ در دل های مردم است وباید به گونه ای عمل کنند که حلقه اتصال همه گروه های سیاسی و اجتماعی جامعه بوده و احساس امیدواری و امنیت روانی را درجامعه افزایش دهند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی جهانی شدن برای مدیران استانی اظهار کرد:مردم سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و هرکس از این سرمایه عظیم الهی غفلت کند در کنار نظام نخواهد ماند.
وی با بیان این مطلب که شرایط حساس منطقه خاورمیانه و تلاش آمریکایی برای ناامن کردن مرزهای کشورهای پیرامونی ایران هشیاری ویژه می طلبد تصریح کرد:همه باید در جهت وحدت و همدلی آحاد جامعه و انسجام برنامه های دولت تلاش کنیم.
چاوشی با تاکید بر این مطلب که برخی ها به خاطر به دست آوردن مجدد قدرت و رسیدن به دستمال قدرت سیاسی نباید قیصریه نظام جمهوری اسلامی را به آتش بکشند عنوان داشت:تلاش برای ایجاد نشاط سیاسی، اجتماعی از اهم وظایف فرمانداران و مدیران کشور است.
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: یادمان باشد کنترل هیجانات عمومی جامعه و دامن نزدن به تشدید رقابت های نامعقول و تبدیل رقابت های انتخاباتی به خصومت و کینه توزی، برای آرامش جامعه که از قبل این مسایل آسیب های فراوانی به آن زده، یک دغدغه جدی است.
وی با تصریح بر این مطلب که استمرارمشروعیت سیاسی این نظام در گرو رضایت عمومی حاصل خواهد شد عنوان کرد: همه کارگزاران حکومت مکلفند در برنامه های اجرایی خود رضایت مندی توده مردم را اصل قرارداده و امید های حاصله در عرصه افکار عمومی را صیانت نمایند و به بارورشدن آنها کمک کنند.
چاوشی تاکید کرد: برای عزت و اعتبار تنها کشور متعلق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ضمن تعامل با همه گروه ها و اقلیت ها، وحدت و یکپارچگی سیاسی کشور را باید سرلوحه رفتارهای مدیریتی خود قراردهیم.
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد:هشداربه شوراها، شهرداران و بخشداران می دهم تا نگذارید کارهای خلاف قانون و تبعض آمیز مردم را از جمهوری اسلامی جدا کند واز فرمانداران می خواهم نظارت جدی را بر این موضوع اعمال کنند.
وی بیان کرد: غفلت از ساخت و سازهای غیر قانونی و بعد اقدام به قلع و قمع بخشی از آنها که پارتی و سفارشی ندارند، خطر بزرگی در کمین مدیریت جامعه است و سلب اعتماد از کارگزاران را سبب خواهد شد.
چاوشی با بیان این مطلب که نمی توان با اجرای نابرابر قانون اعتماد مردم را نسبت به نظام برانگیخت، هیچ کس و هیچ گروهی حق خودسری و اعمال سلیقه ندارد اظهار کرد:همه چیز را باید در اجرای صحیح قانون پیگیری نمایید، البته اجرای قانون و برداشت از آن به نفع توده مردم باشد و هدف نهایی قانون که استقرارنظم سیاسی و اجتماعی است فراموش نشود.
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران عنوان داشت: همه ما در مقابل ریزش ها، مسولیت شرعی داریم، همه باید تلاش کنیم آحاد ملت بر قطار انقلاب اسلامی سوارشوند.
وی با اشاره به این مطلب که سال جاری که سال فرهنگ و اقتصاد از سوی رهبری نام گذاری شده تاکید کرد:فرمانداری ها، بخشداری ها و شهرداری ها باید علاوه بر فعالیت های گسترده عمرانی و اقتصادی به مسایل اجتماعی و فرهنگی نیز در چهارچوب سیاست های دولت توجه کنند.
چاوشی با تاکید بر این مطلب که فرمانداران باید مراقبت نمایند دستگاه های اجرایی از اقدامات پراکنده و بی هدف و نسنجیده و جزیره ای و فاقد کیفیت خودداری کنند تصریح نمود: باید در زمینه فرهنگ سازی برای سبک زندگی و مصرف، فرهنگ کارو اشتغال، اخلاق و مدنیت اهتمام جدی بورزند.
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران از همه مدیران ستادی استان خواست نقش حمایتی و پشتیبانی خود در تقویت جایگاه فرمانداری ها، بخشداری ها و شهرداری ها که در صف و بدنه دولت، با توده های مردم مواجه هستند، به درستی و با حساسیت دنبال کنند.
وی تاکید نمود: بایداز فرصت جهانی شدن برای صدور اندیشه ناب انقلاب اسلامی و تعمیق نگاه متعالی دینی بهره ببریم و با شناخت مقوله جهانی شدن، نقش موثرو تاریخی ایران اسلامی را در این فرآیندتاریخی برای مکتب جهانی اسلام ایفا کنیم.
کارگاه آموزشی جهانی شدن با حضورمعاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مسوولان ستادی درمحل استانداری تهران برگزارشد.
تهرام564/9977


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن