تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل پرونده سلامت الکترونیک برای مراجعان در بیمارستان کیش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تشکیل پرونده سلامت الکترونیک برای مراجعان در بیمارستان کیش کیش - ایرنا - رییس بیمارستان کیش ازتشکیل پرونده سلامت الکترونیکی برای مراجعین در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در آینده ای نزدیک خبر داد.


محمد خلخالی روز پنجشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در این مورد اظهار داشت : مذاکراتی برای ایجاد یک پرونده سلامت برای هر بیمار به صورت الکترونیک با چند شرکت و همچنین دانشگاه های صنعتی شریف ، علامه طباطبایی صورت گرفته و قرار است کار به زودی عملیاتی و اجرایی شود.
وی با اشارهبهاینکه با اجرای این طرح نیازی به حضور فیزیکی افراد برای گرفتن نوبت نخواهد بود ، اظهار داشت : همچنین تمامی اطلاعات پزشکی فرد در قالب فلش و لوح فشرده در اختیار بیمار قرار می گیرد و پرونده های کاغذی نیز ازمراحل کار حذف خواهد شد .
وی به تهیه کارت هوشمند اطلاعات برای مردم جزیره درحوزه درمان نیز هم اشاره کرد و گفت : سازمان منطقه آزاد از این طرح استقبال کرده و به جد پیگیر برنامه های آن هستیم .
رییس بیمارستان کیش در مورد برخی نارضایتی های مردم از نحوه خدمات رسانی و معطلی در گرفتن نوبت در بیمارستان به خبرنگار ایرنا گفت : دو گونه بیمار به بیمارستان مراجعه می کنند یکی بیماران اورژانسی هستند که اقدامات درمانی دربیمارستان به سرعت برای آنان انجام می شود و گروه دوم کسانی هستند که از طریق تماس با 115 (اورژانس) درخواست کمک می کنند و تیم پزشکی به سرعت ظرف مدت کوتاه به محل اعزام می شود و با امکانات تدارک دیده شده و حضور یک پزشک در آمبولانس های جدید بیشترین مشکلات به راحتی در محل برطرف می شود.
وی انتظارات مردم در حوزه درمان را بجا دانست و گفت : تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمت بکار بسته ایم ، البته نیاز است که در حوزه درمان بخش های خصوصی هم فعال شوند و مطب ها و کلینیک های خصوصی نیز به ارائه خدمات بپردازند و خدمات رسانی به گونه ای باشد که مردم حق انتخاب داشته باشند.

* توسعه بیمارستان کیش در دستور کار است
وی به توسعه ساختمان بیمارستان کیش در آینده اشاره کرد و گفت : بیش از سه هزار مترمربع زمین با همکاری منطقه آزاد کیش در اختیار این بیمارستان قرار گرفته و قرار است سالن همایش ، کلاس های اموزشی ، کارگاه های تخصصی ،مهمانسرای پزشکان ، کتابخانه ، سالن ورزشی و... در آن احداث شود .
خلخالی اضافه کرد : این اقدام ضمن اینکه از دغدغه شهروندان در داشتن برخی امکانات همچون بخش جراحی قلب و سایر بخشهای تخصصی می کاهد در جذب پزشکان برای استقرار در جزیره موثر خواهد بود.ک/3
1641/668


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن