تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز همچنان برترین تیم آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز همچنان برترین تیم آسیا تبریز - ایرنا - تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با کسب بیشترین امتیاز در سال 2104 میلادی، برای ششمین سال متوالی عنوان برترین تیم آسیا را از آن خود کرد.


بر اساس جدیدترین رده بندی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری "یو.سی.آی"، این تیم در بخش تیمی جاده با ٨٨٣ امتیاز برترین تیم آسیا در سال 2014 میلادی معرفی شد.
تیم کنتینانتال (قاره ای) آستانه قزاقستان با 637 امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم کولس سایکلینگ از اوکراین که در تورهای آسیایی شرکت می کند، با 506 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش انفرادی این رده بندی میرصمد پورسیدی از تیم پتروشیمی تبریز با 420 امتیاز برترین رکابزن قاره کهن شناخته شد و بوریس شپلفسکی از روسیه که سابقه رکابزنی در تیم پتروشیمی تبریز را نیز دارد با 326 امتیاز در رده دوم ایستاد و یوری متلوشنکوف از اوکراین با ٣٢٠ امتیاز سوم شد.
قادر میزبانی دیگر رکابزن تبریزی با 244 امتیاز در جایگاه پنجم و رحیم امامی از این تیم با ١٩٣ امتیاز در جایگاه ششم جای گرفتند.
بر اساس این رده بندی ایران در رشته جاده با کسب ١٣٠٨ امتیاز مقام اول را به خود اختصاص داد و کشور قزاقستان با 835 و ژاپن با 436 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
تیم پتروشیمی تبریز در فصل 2014 در تورهای اندونزی در آبان 92، لانکاوی در اسفند 92، تور ژاپن در خرداد 93، تور ایران - آذربایجان در خرداد 93 ، تور جاوه اندونزی در مرداد 93 و کینگ هایلگ چین در مرداد 93 به مقام قهرمانی رسیده بود.
7233/587


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن