تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820463867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سازمان هاي امروزي روزمرگي جايگاهي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۴۸ب.ظ)
در سازمان هاي امروزي روزمرگي جايگاهي ندارد جامعه‌اي که افراد بصيرت کافي و قدرت فهم و درک نعمت‌هاي الهي را داشته باشند قطعاً از بسياري از مشکلات به دور خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي زنگي آبادي اظهار داشت: در سازمان‌هاي امروزي روزمرگي جايگاهي ندارد و بايد تلاش کرد ديدگاه‌ها و روش‌هاي کاري به روز گردد و با توجه به منابع محدودي که در آموزش‌ و پرورش وجود دارد حداکثر استفاده برده شود تا بتوانيم به اهداف مدنظر دسترسي پيدا نماييم.
مدير آموزش‌وپرورش ناحيه يک کرمان گفت: به حمدخدا در کشوري زندگي مي‌کنيم که به برکت نظام جمهوري اسلامي ايران ارزش‌ها و اعتقادات حاکم بر جامعه منطبق بر اصول انساني، اخلاقي و اسلامي است و محتواي کتاب‌هاي درسي نيز بر اين اساس نگارش شده‌اند.
وي تصريح کرد: اگر روش‌هاي نوين آموزشي را در آموزش‌وپرورش استفاده کنيم قطعاً خلاقيت و نوآوري را در ذهن دانش آموزان شکوفا ساخته‌ايم.
علي زنگي‌آبادي منافع ملي را مهم‌تر از منابع شخصي خواند و گفت : بايد به دانش آموزان ياد دهيم که از منابع و سرمايه‌هاي موجود در کشور به بهترين نحو استفاده کنند؛ زيرا غفلت در اين زمينه گناهي بزرگ و نابخشودني است.
وي افزود: امروزه رسانه‌هاي جمعي سهمشان در توسعه‌ي فرهنگ عمومي قطعاً بيشترين تأثير را دارد. رسانه‌هاي بيگانه از خلاء فرهنگي موجود در جامعه بيشترين سود را مي‌برند و در اين زمينه بيشترين هزينه‌ها را صرف مي‌کنند،‌ در نتيجه وظيفه آموزش و پرورش است که فرهنگ اصيل ديني و ايراني اسلامي را در فکر و عمل دانش آموزان نهادينه سازد.
علي زنگي‌آبادي تصريح کرد: هيچ سازماني با بي‌برنامگي به‌جايي نمي‌رسد و اين فکر و عقلانيت است که مي‌تواند سازمان‌ها را به اهداف خود برساند.
وي استفاده نکردن منابع در محل مناسب را يک اشکال اساسي برشمرد و گفت: اين‌ يک اشکال اساسي است و متأسفانه همان منابع محدود هم که در اختيار است در اولويت خود استفاده نمي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن