تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819310947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روشندلان ونابينايان بسياري هستند که از افراد عادي هم بيناترند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۳۶ب.ظ)
روشندلان ونابينايان بسياري هستند که از افراد عادي هم بيناترند معاون مدير کل و مدير آموزش و پرورش نيشابور در جمع روشندلان و دانش آموزان مرکز استثنايي توجه بيشتر به اين دانش آموزان را مورد تاکيد قرار داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جواد قوامي نژاد، ضمن تبريک روز جهاني نابينايان (عصاي سفيد)، حضور مهندس سيد داوود قريشي از اساتيد برتر تهران در رشته ي استثنايي و نابينايان را بسيار مغتنم دانست و گفت: وقتي من وارد اين محيط مي شوم سرشار از اميد و انگيزه مي شوم.
وي افزود: وقتي تيم درس پژوهي اين مجموعه رتبه ي اول کشوري را کسب نمود ، نشان مي دهد که اگر ما مديران ومسئولين کمي توجه کنيم اين معادن طلا و نقره يعني منابع انساني اعم از دانش آموز و معلم خود را نشان خواهد داد و هرکدام يک سند افتخار براي آموزش و پرورش خواهند بود.
قوامي نژاد در ادامه تصريح نمود: پي گيري هايي که اولياي دانش آموزان استثنايي دارند بسيار بيشتر از اولياء دانش آموزان عادي اند واين نکته مي تواند يک درس براي اولياء باشد.
مدير آموزش و پرورش نيشابور اضافه نمود: ما بايد به معلولين و دانش آموزان استثنايي مان بسيار بيشتر از مدارس عادي توجه نماييم اما متاسفانه حتي شرايط يکسان براي آنها فراهم نيست.
وي در پايان افزود: هميشه ديدن و نور، چشم و روشنايي با هم تناسب دارد،‌ اگر جايي روشن نباشد و چشم بينا هم داشته باشيم جايي را نمي بينيم و همچنين افراد عادي بينايي هست که اين همه روشنايي ، اين همه نور، اين همه لطف خدا برايشان مهيا شده است ولي آنها نمي بينند و آنها درحقيقت نابينا هستند ولي روشندلاني هستند که بسيار بيناترند ازما چرا که آنها با چشم دل مي بينند و حتي زباني گوياتر ازما دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن