تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799082731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي توافقنامه ميان سازمان سينمايي و بانک شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۱ب.ظ)
امضاي توافقنامه ميان سازمان سينمايي و بانک شهر نشست مشترک مديران سازمان سينمايي و مديران بانک شهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان سينمايي، «حجت الله ايوبي» رييس سازمان سينمايي در اين نشست گفت: در تمام کشورهايي که فرهنگ در جايگاه مناسبي قرار دارد شهرداري ها همکاري هاي تنگاتنگي در اين عرصه دارند و حتا نقش حمايت شهرداري ها، از وزارت فرهنگ در کشورهاي مختلف بيشتر است.
وي يادآور شد: اجراي اين روند علاوه بر آمريکا در اروپا، چهره فرهنگي اين قاره را تغيير داد. از وقتي اين اتفاق افتاد چهره اروپا تغيير کرد.
رييس سازمان سينمايي توضيح داد: امروز امور فرهنگي به شهرداري ها واگذار شده و رقابت شهرداري ها بر سر برنامه هاي فرهنگي است و شهرداران برتر دنيا بر اساس ايده هاي نوين انتخاب مي شوند.
ايوبي با بيان اينکه مفهوم شهرداري در تهران در ساليان اخير تغيير کرده توضيح داد: در دوران حضور آقاي قاليباف نيز اتفاقات خوبي در عرصه فرهنگ از سوي شهرداري ها رخ داد و اين امر به کلان شهرهايي مانند تبريز و اصفهان تسري پيدا کرد که اين روند به سود عرصه فرهنگ و هنر شد.
وي با بيان اينکه دوست داريم بانک شهر نيز در عرصه فرهنگ پيشتاز باشد گفت: در اغلب برنامه هاي موثر فرهنگي نام چند بانک ديده مي شود و در ايران نيز بانک ها در حال ورود کردن به برنامه هاي فرهنگي هستند؛ در حوزه تجسمي بانک ها در سال هاي اخير ورود پيدا کردند و امروز يک بانک شايد ۱۰ اثر از سهراب سپهري را به عنوان گنجينه در اختيار داشته از اين منظر پيشتار است.
رييس سازمان سينمايي اظهار داشت: عرصه سينما جذاب است و سينماگران نيازمند به همکاري هستند. تصور مي کنم با توجه به تغييرات بانک شهر، سازمان سينمايي در کنار اين بانک قرار دارد و اميدوارم بتوانيم پروژه هاي مشترکي را اجرا کنيم و حاصل اين همکاري براي طرفين رضايت بخش باشد.
ايوبي ادامه داد: دوست داريم شما براي ديگران درس شويد نه درس عبرت و سرمايه گذاري موفقي در سينما داشته باشيد و خبر حضور شما در سينما براي اهالي فرهنگ اميد آفرين خواهد بود.
وي تاکيد کرد: در نيم سال ابتدايي سال ۹۳ نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزايش فروش آثار سينمايي داشتيم و اين در حالي است که در دنيا به دليل حضور رقباي تصويري ديگر و ديگر رسانه هاي تصويري، شاهد افت مخاطب سينما هستيم.
رييس سازمان سينمايي با اشاره به اجراي طرح سينما سلام به صورت رايگان در دوره اول و نيم بها در دوره دوم يادآور شد: اجراي اين طرح و استقبال مردم نشان داد مردم سينما را دوست دارند و در دوره دوم و با وجود نيم بها بودن قيمت بليت ها، بيش از ۸۵ درصد از ظرفيت سينماها مملو از علاقه مندان به سينما شد.
ايوبي گفت: سينما کوروش به عنوان يکي از سينماي تازه تاسيس، به حدي مورد استقبال قرار گرفت که واحدهاي تجاري اين مجتمع به سرعت راه افتاد و افزايش قيمت چند درصدي پيداکرد.
«حسين محمد پورزرندي» مديرعامل بانک شهر نيز در اين ديدار با تبريک عيد غدير افزود: خوشحاليم در جمع اهالي فرهنگ و مديريت سينما هستيم. ۹ سال در شهرداري تهران بودم اما به دليل ارتباط با بخش اجتماعي، به مسائل اجتماعي و اهميت کارکرد فعاليت هاي فرهنگي در کاهش مسائل اجتماعي واقف هستم.
وي يادآور شد: امروز مسئله اصلي فرهنگ است و اقتصاد هم بايد به عرصه فرهنگ کمک کند و همانگونه که مقام معظم رهبري بارها به اهميت فرهنگ تاکيد فرمودند بايد تلاش کنيم اقتصاد موتور احياي فرهنگ باشد.
مديرعامل بانک شهر يادآور شد: بانک شهر را با سيتي بانک هاي دنيا مقايسه مي کنيم؛ اين سيتي بانک ها مدل شبيه بان شهر دارند و مديريتشان از سوي شهرداري ها انتصاب مي شود.
پورزرندي ادامه داد: بسياري از مسائل که امروز در عرصه شهري هزينه به دوش شهرداري ها مي گذارند با فرهنگسازي و هزينه کمتر قابل رفع است؛ عرصه فرهنگ اقتصادي نيز بوده و استفاده از ابزار فرهنگي در تغيير رفتارها موثر است.
وي تصريح کرد: بانک رسالتي بنام بانکداري اجتماعي دارد. ساخت برخي مجتمع ها از جمله سينما و پروژه هاي فرهنگي و اجتماعي از سوي بانک ها بسيار اثرگذار است. علاقه و اعتقاد داريم که مي توان در يک فيلم تصويري از بانک ارائه شود که در اذهان عمومي ماندگار شود و نمونه اين امر حمايت بانک گردشگري از فيلم شهرموشها ۲ است.
مديرعامل بانک شهر با بيان اينکه اين بانک تنها به دنبال سود نيست اظهار اميدواري کرد که نتيجه همکاري سازمان سينمايي و بانک شهر موفقيت آميز باشد.
«خير الله بيراموند» معاون بازاريابي در امور مشتريان بان شهر نيز با اشاره به تهيه توافقنامه ميان طرفين، درباره تعهدات بانک شهر و سازمان سينمايي توضيحاتي ارائه کرد.
نصب دستگاه هاي پوز و خودپرداز و اينترنت بانک، مشارکت در پروژه هاي عمراني فرهنگي از جمله مفاقد اين قرار داد است.
«بيراموند» همچنين يادآور شد: سينماها صرفا با کاربري فرهنگي کاربرد ندارند و خوشبختانه پيشنهاد ما مبني بر کاربري چند منظوره پروژه هاي سينمايي مورد قبول سازمان سينمايي واقع شد و بانک شهر آماده همکاري در ساخت چنين پروژه هايي با توجيه اقتصادي را دارد.
وي تاکيد کرد: پرداخت تسهيلات مستقيم به هنرمندان و سرمايه گذاري در ساخت آثار سينمايي با توجيه اقتصادي از ديگر مفاد اين توافقنامه است.
بيراموند ادامه داد: ما اين آمادگي را داريم سينماهايي مانند لاله زار را تبديل به احسن کرده و از قبال آن، سالن هاي سينمايي مورد نياز شهر در بخش هاي مختلف را بسازيم.
در ادامه اين مراسم سيد مصطفي ابطحي قائم مقام امور اقتصاد و سينما و معاون توسعه فناوري و مطالعات سينمايي و سمعي بصري گفت: حضور مديراني از جنس فرهنگ در بانک شهر کار ما را ساده مي کند.
به گفته وي، ارائه تسهيلات سينماگران، مشارکت در ساخت فضاهاي سينمايي با چند کاربري و مشارکت در توليد فيلم هاي سينمايي از جمله مواردي است که بر اساس توافقنامه، طرفين مي توانند در اين باره همکاري کنند.
معاون آموزش و پژوهش سازمان سينمايي تاکيد کرد: ساخت فيلم هاي خوب درباره کارکرد بانک ها مي تواند به آنها در جذب سرمايه مردم کمک کند و در اين راه مذاکراتي نيز با هنرمندان انجام شده است.
محمد احساني معاون ارزشيابي آثار سازمان سينمايي، عليرضا رضاداد مشاور ارشد رييس سازمان سينمايي، سيد مصطفي ابطحي قائم مقام امور اقتصاد و سينما و معاون توسعه فناوري و مطالعات سينمايي و سمعي بصري، رمضانعلي حيدري به عنوان مشاور راهبردي سازمان سينمايي، تابش فر معاون ارتباط با شهرداري ها و خير الله بيراموند معاون بازاريابي در امور مشتريان بانک شهر از مديران حاضر در اين جلسه بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن