تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان اهدای پاداش مدال آوران اینچئون


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: زمان اهدای پاداش مدال آوران اینچئون
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازیهای آسیایی اینچئون در هفته آینده خبر داد.
ایسنا: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازیهای آسیایی اینچئون در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، قرار است سه شنبه هفته آینده آیین تجلیل از قهرمانان بازیهای آسایی برگزار شود.

نصرالله سجادی با اعلام این خبر به این پایگاه گفت: از تمامی مدال آوران بازیهای آسیایی به همراه سرمربیان، مربیان ،کمک مربیان و سرپرستان در مراسمی که سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، تقدیر و پاداش های این عزیزان به آنها تقدیم خواهد شد.

سجادی در ادامه گفت: خوشحالیم که وزارت ورزش و جوانان توانسته خوش قول باشد و علاوه بر پرداخت مطالبات مدال آورانی که از سال 90 جوایز و پاداش خود را دریافت نکرده بودند، جوایز و پاداش قهرمانان بازیهای آسیایی کره جنوبی را هم بدون تاخیر ،روز سه شنبه 29 مهرماه ساعت 15 در مرکز همایش های صدا و سیما به آنان خواهد داد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش قهرمانی و حرفه ای در مورد میزان و نحوه پاداش قهرمانان بازیهای اینچئون افزود: مطابق نظام نامه پرداخت پاداش قهرمانان به برنده مدال طلا 150 سکه طلا، نقره 70 سکه و مدال برنز 40 سکه داده خواهد شد.علاوه بر این از سرمربیان ، مربیان و سرپرستان نیز تقدیر خواهد شد.

سجادی در پایان درباره تقدیر از مدال آوران بازیهای پارالمپیک آسیایی هم گفت: با پایان این بازیها و عبور از ماه های محرم و صفر از این قهرمانان عزیز نیز تجلیل خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن