تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدادی: چابک سازی حرکت رو به رشد حرفه ای این رسانه را تسریع می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خدادی: چابک سازی ایرنا حرکت رو به رشد حرفه ای این رسانه را تسریع می کند تهران - ایرنا - مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: تداوم برنامه های چابک سازی ایرنا در سه عرصه خبر، پشتیبانی و فنی که یک رسانه بزرگ برای آمادگی حضور بهنگام و تاثیرگذار در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی نیاز دارد، حرکت رو به رشد ایرنا را تسریع خواهد کرد.


«محمد خدادی» روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیر کل جدید اخبار داخلی ایرنا افزود: تلاش جدی و عزم راسخ همه خبرنگاران و دست اندرکاران ایرنا بر این است که برخی موانع را از سر راه بخش های فنی، پشتیبانی و خبر برداشته و برخی دیگر با جلب همکاری سازمان ها و نهادهای برون سازمانی میسر خواهد بود.
وی گفت: ایرنا در حال حاضر مشغول مذاکره با وزارت ارتباطات و فناوری و شرکت مخابرات برای حل ریشه ای مشکلات مربوط به اینترنت به عنوان یکی از اصلی ترین ابزار سرعت انتشار اطلاعات است و انتظار می رود در آینده نزدیک این موضوع به سرانجام برسد.
مدیر عامل ایرنا افزود که در بخش پشتیبانی تلاش شده تا با «الگوسازی» بتوان در خبرگزاری جمهوری اسلامی «برنامه محوری» را جایگزین «هزینه محوری» در شرایط و مقاطع متفاوت کرد و همین برنامه محوری موجب شده تا بتوان ایرنا را با وجود مشکلات بودجه ای، با امکانات جاری و با مدل استفاده بهینه بودجه و هدفمند و برنامه ای اداره کرد.
خدادی با تشریح قدم نهادن ایرنا در مسیر پویایی در طول 10 ماه گذشته، تصریح کرد که همدلی و هم افزایی، ایمان و اعتقادات دینی و عزم راسخ حاکم بر ایرنا مهمترین عامل موفقیت این رسانه بزرگ است و بدون همدلی، امکان کاشت بذرهای تدبیر و امید و برداشت محصول مرغوب در عرصه تولید خبر در راستای اهداف نظام وجود نخواهد داشت.
مسعود نوری معاون خبری مدیر عامل ایرنا نیز در این نشست از تلاش های خبرنگاران، دبیران، سردبیران و مدیران ایرنا بویژه مدیر سابق اخبا داخلی در چارچوب سیاست های دولت یازدهم تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که کارنامه اداره کل خبر با مدیریت جدید درخشان تر از گذشته باشد.
خدادی در نشست این روز که مدیران و سردبیران اخبار داخلی و خارجی حضور داشتند، «رمضان علی یوسفی» را به عنوان مدیر کل جدید اخبار داخلی ایرنا جایگزین «حجت مرتجی» کرد و از زحمات مرتجی در طول دوران تصدی این مسئولیت قدردانی به عمل آورد.
اول ** 1610


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن