تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت های ورزشی در کرمانشاه باید به سمت درآمدزایی و تقویت بنیه اقتصادی جامعه حرکت کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه رضایی:
ظرفیت های ورزشی در کرمانشاه باید به سمت درآمدزایی و تقویت بنیه اقتصادی جامعه حرکت کند
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه استعدادیابی جوانان در حوزه ورزش باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: ظرفیت های ورزشی در استان باید به سمت درآمدزایی و تقویت بنیه اقتصادی جامعه حرکت کند.



به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رضایی بابادی در جلسه شورای راهبردی ورزش استان کرمانشاه که با حضور مسئولین کمیته های این شورا در محل سالن شهید مفتح استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه کرمانشاه از دیرباز در حوزه ورزش و استعدادهای ورزشی زبانزد خاص و عام بوده است٬ خاطرنشان کرد: مردم استان کرمانشاه همواره در حوزه صفات نیک پهلوانی در کشور شهره بوده اند لذا می طلبد که مسئولین ورزش و جوانان استان و حوزه های مرتبط با ورزش استان همچنان انگیزه و روحیه پهلوانی این استان را صیانت و محفوظ نگه دارند.

وی با برشمردن ظرفیت های ورزشی در استان٬ افزود: از مسئولین ذیربط استانی انتظار می رود که در تبیین و بازگویی صفات نیک و پهلوانی گذشتگان این دیار بصورت کوشا و ساعی اقدام کنند چون که این استان از گذشته دیار قهرمانان و پهلوانان نامی بوده است.

رضایی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: استعدادیابی جوانان محلات شهری و روستایی استان در حوزه توانمندی های ورزشی از اقدامات موثری است که بایستی بیش از پیش مورد توجه مسئولین ورزش استان قرار گیرد.

ورزش کردن استعدادهای جامعه را خلاق می کند

رضایی بابادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ورزش کردن اساس و مبنای زندگی سالم است و جامعه را به سمت خلاقیت و نواندیشی سوق می دهد.

وی افزود: جامعه ای که استعدادهای ورزشی را شناسایی نکند قطعا پویایی و تحرک فکری از آن جامعه رخت برمی بندد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته جامعه ورزشی استان از اقتصاد محدود دولتی فاصله گرفته و با اقتصاد مردمی و بخش خصوصی که زمینه ساز توسعه و پویایی اقتصاد ورزشی استان است٬ حرکت کند.

شایان ذکر است در این نشست مسئولین کمیته های چهارگانه شورای راهبردی ورزش استان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پیرامون توسعه ورزش استان پرداختند.

 

 


۱۳۹۳/۷/۶ - ۱۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن