تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820115593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنر تئاتر ایران قابلیت رقابت با کشورهای توسعه یافته را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هنر تئاتر ایران قابلیت رقابت با کشورهای توسعه یافته را دارد گچساران - ایرنا - داو ملی جشنواره تئاتر فجر گفت: تولیدات هنرمندان تئاتر ایران قابلیت رقابت با کشورهای توسعه یافته را دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس آبسالان روز سه شنبه در آیین اختتامیه تئاتر منطقه یک کشور در گچساران افزود: نحوه اجرای هنرمندانه بازیگران، روح اخلاق اسلامی حاکم بر این هنر از ویژگی های منحصر به فرد هنرهای نمایشی در ایران است که در بسیاری از کشورهای جهان کمتر دیده می شود.
وی با اشاره به اهمیت هنر تئاتر در انتقال سبک زندگی اسلامی و ایرانی تصریح کرد: هنرمندان تئاتر نقش اثرگذاری در اصلاح شیوه های زندگی مردم دارند.
داور ملی جشنواره تئاترفجر استقبال مردم از این هنر را فرصتی برای هنرمندان دانست تا الگوهای مناسبی برای جوانان ایرانی باشند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنر گویاترین روش برای انتقال پیام به مخاطب است.
فتاح محمدی بیان کرد: هنر ابزاری برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی این روزها زیر هجمه و بمباران فرهنگی جنگ نرم دشمن با استفاده از فضای مجازی ماهواره و اینترنت است که خنثی کردن برنامه های گسترده دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تنها با کار فرهنگی امکان پذیر است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش های هنرمندان و دستگاه های اجرایی این استان و شهرستان گچساران در برگزاری مطلوب این جشنواره تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه های فرهنگی نقش مهمی در احیای حذابیت تئاتر در بین هنردوستان دارد.
8143/671


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن