تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري گردهمايي معاونين پرورشي و تربيت بدني نواحي و مناطق استان اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۱۹ب.ظ)
برگزاري گردهمايي معاونين پرورشي و تربيت بدني نواحي و مناطق استان اردبيل بايد شرايطي فراهم شود که مربيان از نقش متولي تربيت، به رصدکننده تربيت تغيير يابند.
به گزارش خبرگزاري موج، گردهمايي معاونين پرورشي و تربيت بدني نواحي و مناطق با حضور معاون پرورشي و فرهنگي و همچنين معاون تربيت بدني و سلامت و رؤساي ادارات معاونت هاي مربوطه در محل سالن اجتماعات خانه معلم اردبيل برگزار شد.
مصطفي کافي، ساماندهي و مديريت فعاليت هاي پرورشي و فرهنگي با جامع نگري، ساماندهي تشکل هاي دانش آموزي، ارتقاي کيفيت منابع انساني از طريق آموزش هاي اثربخشي و مستمر، حضور مستمر در مجامع و شوراهاي تصميم گير و تصميم ساز،جريان سازي پرورشي و فرهنگي از طريق توسعه مشارکت هاي مردمي سازمان ها و نهادها را از اهم برنامه هاي آتي اين معاونت برشمرد.
عليرضا گلشن، معاون تربيت بدني و سلامت استان، نيز ضمن تشريح برنامه هاي جاري اين معاونت در سه حوزه تربيت بدني، سلامت و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي، به المپيادهاي ورزشي درون مدرسه اي اشاره کرد و افزود: با توجه به اقبال و علاقه دانش آموزان به بازي ها و رقابت هاي ورزشي، اين المپيادها از 26 مهر در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن