تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820625834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودکان و نوجوانان امانت الهي در دستان مربيان کانون هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد حسینی عنوان کرد:
کودکان و نوجوانان امانت الهي در دستان مربيان کانون هستند
یاسوج – خبرگزاری مهر: امام جمعه ياسوج، کودکان و نوجوانان را امانت الهي در دستان مربيان و متولیان کانون پرورش فکري دانست و گفت: باید با تربیتی صحیح انسانهایی پاک و دیندار به جامعه تحویل داده شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی اصغر حسيني عصر یکشنبه در ديدار با اعضا و کارکنان کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته کودک اظهار داشت: کانون پرورشی باید برای شکوفایی استعدادهای فرزندان این استان با مهیا کردن بسترها تلاشی مضاعف کند. وی با اشاره به تاثیر و ماندگاری هنر در ارائه پیامها، افزود: مباحث علمی و فرهنگی باید با زبان هنر و متناسب با مقطع سنی خود دانش آموزان به آنها آموزش داده شود. حسینی تصریح کرد: پرورش و تربیت دانش آموزان در این مقطع سنی در شکل گیری شخصیتی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد. وی تاکید کرد: تربیت اسلامی کودکان و نوجوانان را دربرابر هجمه های دشمن و ناهنجاری های جامعه مصون نگه می دارد.

پرورش استعدادها بر مبنای اصول دینی رویکرد اصلی کانون است مديرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در این نشست، پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر مبنای اصول اسلامی را از اهداف و فعالیت های کانون عنوان کرد. سيد هاني حسيني  گفت: در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، بچه های شش تا 16 به فعالیت های فرهنگی، هنری و اسلامی می پردازند. وی افزود: بيش از 18 هزار عضو در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان مشغول به فعاليت هستند. حسینی استعدادهای کودکان و نوجوانان این استان را کم نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: این مسئله بارها در جشنواره های کشوری و دوره های آموزشی به اثبات رسیده است. وی محوریت اصلی فعالیت های این کانون را کتاب و کتابخواني و شعر و ادب دانست و بیان کرد: هنرهای تجسمی، نمایشی و قصه گویی هم از دیگر برنامه های کانون است.  حسینی عدم وجود مجتمع فرهنگی و هنری مخصوص کودکان در استان را از مهمترین مشکلات این بخش در استان برشمرد. به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست همچنین دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برخی از اشعار خود در وصف عید غدیر خم و مولای متقیان حضرت علی(ع) را قرائت کردند.


۱۳۹۳/۷/۲۰ - ۱۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن