تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مساله خوابگاه دانشگاه هنر اصفهان توسط نماینده دانشجویان پیگیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مساله خوابگاه دانشگاه هنر اصفهان توسط نماینده دانشجویان پیگیری می شود اصفهان- ایرنا- روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان اعلام کرد: بدنبال مسائلی که درباره یکی از خوابگاه های این دانشگاه پیش آمد مقرر شد مسائل و مشکلات خوابگاه توسط نماینده منتخب دانشجویان پیگیری و اداره شود.


به گزارش ایرنا در نمابری که روز یکشنبه از سوی روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان ارسال شده آمده است: ( هفته گذشته) بدنبال درگیری لفظی پیمانکار یکی از خوابگاه های خودگردان با چهار نفر از دانشجویان، دانشجویان یاد شده با دعوت از چند دانشجوی دیگر در ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کردند.
در ادامه این مطلب آمده است: دانشجویان با تجمع خود خواهان رسیدگی به مشکلات خوابگاه خصوصی و مسائل مرتبط با پیمانکار شدند.
روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان اعلام کرد: حراست دانشگاه با پیگیری موضوع پس از مذاکره با دانشجویان تجمع کننده که عملکرد و برخورد پیمانکار خوابگاه را نامناسب می دانستند با توافق دانشجویان مقرر کرد از این پس مسائل و مشکلات خوابگاه مذکور توسط نماینده منتخب دانشجویان پیگیری و اداره شود.
همچنین بر اساس این مطلب، تخلف پیمانکار خوابگاه توسط حراست دانشگاه رسیدگی می شود.
روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان ذکر کرد که خوابگاه های خودگردان بصورت پیمانکاری و توسط بخش خصوصی اداره می شود.
مسئول روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان نیز در این زمینه به ایرنا گفت: هفته گذشته حدود 40 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه در محل ساختمان مرکزی تجمع کردند.
محمد جباری افزود: دانشجویان قبل از اینکه این مساله را مستقیم به مسئولان دانشگاه اطلاع دهند تصمیم به تجمع گرفتند در حالیکه اگر این موضوع را گزارش می کردند حراست دانشگاه سریع به آن رسیدگی می کرد.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه هنر اصفهان فاقد هرگونه خدمات خوابگاه دولتی است اظهار کرد: پنج خوابگاه پسران و پنج خوابگاه دختران بصورت خودگردان و مورد تایید دانشگاه برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه محدودیت های مالی اجازه ارائه خدمات خوابگاه دولتی به دانشجویان را نمی دهد گفت: با این وجود دانشگاه هنر اصفهان تا حدود 50 درصد هزینه های خوابگاه های خودگردان را پرداخت می کند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به هزینه بر بودن تحصیل در دانشگاه ها بویژه در رشته های هنری تصریح کرد: هنوز برخی خانواده ها تصور می کنند که همه چیز در دانشگاه دولتی رایگان است در حالیکه این طور نیست.
وی خواهان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این زمینه از سوی رسانه ها و همچنین دانشگاه ها شد.
به گزارش ایرنا هزینه های خوابگاه های خودگردان دانشگاه هنر اصفهان برای هر ترم تحصیلی از حدود 150 تا 500 هزار تومان است که بسته به مواردی مانند مکان خوابگاه تفاوت دارد.
افزایش هزینه های مسکن بویژه کرایه خانه در اصفهان بر روی زندگی دانشجویی و خوابگاه های خودگردان و خصوصی نیز تاثیر گذاشته است.
دانشگاه هنر اصفهان حدود سه هزار نفر دانشجو دارد.
ت/7148/ 546


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن