تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820423658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم مقابله با متخلفان صنايع غذايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۳ (۹:۴۸ق.ظ)
وزير بهداشت در پاسخ به موج تاکيد کرد: تداوم مقابله با متخلفان صنايع غذايي به رغم تمام انتقاداتي که به سياست هاي وزارت بهداشت در مقابله با برخورد با متخلفان مي شود ما باز هم به اين روندها ادامه مي دهيم.
سيدحسين هاشمي قاضي زاده وزير بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار موج مبني بر اينکه آيا انتقاد فعالان اقتصادي در خصوص سياست هاي وزارتخانه براي مقابله با برخي از رفتارها و تخلفات منجر به توقف اين سياست ها مي شود يا خير با اعلام اين مطلب گفت: حفظ جان و سلامت مردم از اولويت هاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي است.
وي افزود: اين وزارتخانه قصد دارد همچنان به برخورد با تخلفاتي که رخ داده و به سلامت مردم آسيب مي رساند ادامه دهد و ما سياست هايي را که اتخاذ کرده ايم همچنان عملياتي مي کنيم.
وزير بهداشت در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه چرا ارائه خدمات پزشکي و درماني از جمله راديولوژي، سونوگرافي، ام آر اي و ... بيمارستان هاي دولتي در طول شب انجام نمي شود، متذکر شد: تمام بيمارستان ها موظف به ارائه چنين خدماتي هستند و اين مسئله در قانون نيز گنجانده شده است.
اين عضو کابينه دولت يازدهم خاطر نشان کرد: در بيمارستان ها نيز ممکن است همانند ساير بخش ها تخلفاتي صورت بگيرد که مردم در صورت مشاهده اين تخلفات مي توانند آنها را اعلام و گزارش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن