تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات پستی موجب کاهش مصرف سوخت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خدمات پستی موجب کاهش مصرف سوخت شده است زنجان - ایرنا - مدیرکل پست استان زنجان گفت : استفاده از خدمات پستی موجب کاهش مصرف سوخت شده است.


اعتماد جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پست به عنوان قدیمی ترین ساختار بشری در زمینه ارتباطات نقش ویژه و ممتازی در توسعه ارتباطات دارد.
وی یادآورشد: با توجه به ظرفیت بالایی که برای توسعه خدمات پستی وجود دارد باید به طور مستمر نسبت به شناسایی و ارزیابی منابع جدید و شیوه های نوین خدمات رسانی برنامه ریزی کرد.
مدیر کل پست استان زنجان گفت: برای تحقق این مهم، باید خدمات نوین بطور مرتب اطلاع رسانی شده و اعتماد دستگاه ها، اقشار و اصناف مختلف نسبت به توان پست افزایش یابد.
جعفری ادامه داد: از طرفی نیز باید خدمات قابل واگذاری به دستگاه ها به طور مستمر بررسی و با جذب خدمات نیابتی علاوه بر اشتغالزایی و درآمدزایی بتوان خدمات را در کمترین زمان و با کیفیت بالاتری به شهروندان ارایه کرد.
وی مشارکت در اجرای طرح های کلان ملی از جمله توزیع کارت هوشمند سوخت، کارت پایان خدمت، گذرنامه، گواهینامه رانندگی ، ثبت نام مسکن مهر، توزیع قبوض، انتخابات و غیره رااز مهمترین خدمات پست برشمرد و اظهارکرد: خدمات ذکرشده، به طور قابل قبولی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به نتایج استفاده از خدمات این شرکت، گفت: این خدمات مهم موجب کاهش ترددهای غیرضروری شده، پل موثر ارتباطی دولت و مردم، رسانه موثر و هدفمند در تبلیغات و اطلاع رسانی، حفظ محیط زیست بوده و موجب ارتقا بهره وری ملی با استفاده از خدمات متنوع پستی می شود.
جعفری شرکت پست را درگاه ارایه خدمات دانست و افزود: شرکت پست به عنوان بدنه اجرایی دولت و در راستای تحقق شعار دولت، حرکت در مسیر جدید را با استفاده از سرویس های نوین پستی مبتنی بر فناوری اطلاعات سرعت بخشیده و با توان بالا و به پشتوانه نیروهای متخصص، برنامه ها و اهداف را در جهت افزایش رفاه عمومی جامعه به پیش می برد.
7325/596


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن