تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819776839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلام بواسطه غدیر در همه زمانها و مکانها بیمه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اسلام بواسطه غدیر در همه زمانها و مکانها بیمه شده است تهران بزرگ -ایرنا- مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ با اشاره به دهه ولایت و امامت درباره واقعه غدیرخم بیان کرد: عید غدیر بزرگترین شاخصه و ظرفیت دینی است که اسلام بواسطه آن در همه زمانها و مکانها بیمه شده است.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، حجت الاسلام گواهی در آیین تودیع و معارفه مسوولان نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره)، سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: اگر واقعه غدیر رخ نمی داد، با رفتن پیامبر اکرم (ص) همه چیز خاتمه پیدا می کرد، چرا که می بینیم هنوز جسم مطهر ایشان بدون غسل و کفن بر زمین است که واقع سقیفه اتفاق می افتد و بعد از آن امامت را خانه نشین کردند.
وی خاطرنشان کرد: در آیات نازل شده در خصوص روز غدیر می توان چهار خروجی برداشت کرد.
وی ادامه داد: اول آنکه نعمت خداوند تا این روز هنوز تمام نشده بود و با بیان امامت و ولایت به اتمام رسید، دوم آنکه بعثت رسول اکرم (ص) در 18 ذی الحجه موجب کامل شدن دین شد، سوم آنکه خداوند رضایت خود را از مومنان اعلام کرد و چهارم اینکه ناامیدی و یأس دشمنان حتی در زمانی که پیامبر هنوز هم در بین مردم بودند، بوجود آمد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص علت نامگذاری این ناحیه به نام بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: نام و یاد امام خمینی (ره) منشا برکات است و اثرات نیکویی دارد.
وی با تأکید بر اینکه نام اثرات خاص دارد، اظهارکرد: به دلیل حساسیت منطقه 12 تهران و قدمت آن، این ناحیه را به نام امام راحل نامگذاری کرده اند و باید این جایگاه را به خوبی حفظ کرد و دانست که این نام، نامی عادی و معمولی نیست و باید حرمت این جایگاه را به نحو مطلوب حفظ کرد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ در پایان با اشاره به آیین تودیع و معارفه، گفت: نباید پیشنهادات و انتقاداتی که از سوی ستاد فرماندگی و حوزه نمایندگی نسبت به هم انجام می پذیرد، مانع از تعاملات این 2 رده با یکدیگر گردد، چون هر 2 مجموعه در راستای تحکیم رشته معنوی و فرهنگی این سازمان حرکت می کنند و باید به کمک هم در قالب ارزشهای اسلام معنویت را ارتقا دهند.
در این آیین از خدمات حجت الاسلام بلاغی تقدیر و حجت الاسلام جعفرزاده به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) معرفی شد.
تهرام/9350//1348


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن