تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت های فرهنگی در فارس متناسب با شان سومین حرم اهل بیت(ع) باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فعالیت های فرهنگی در فارس متناسب با شان سومین حرم اهل بیت(ع) باشد شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: فعالیت های فرهنگی در استان فارس و شهر شیراز متناسب با شان سومین حرم اهل بیت(ع) برنامه ریزی و اجرا شود.


به گزارش ایرنا سردار غلامحسین غیب پرور ، شنبه در آیین معارفه رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس در شیراز بیان کرد: توجه به ارزش های دینی،انقلابی و اخلاقی باید در اولویت برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی در استان فارس قرار گیرد.
وی افزود: وقایعی که بتازگی در حوزه فرهنگ و هنر در شیراز رخ داد، شایسته و زیبنده این شهر نیست و این امر نارضایتی متدینان و خانواده شهدا را در پی داشت.
غیب پرور بیان داشت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس باید در اجرای برنامه های خود در حیطه فرهنگ و هنر تجدیدنظر کند زیرا این استان و شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) نامگذاری شده و این عنوان الزاماتی برای همگان دارد.
وی اضافه کرد: توجه به فرهنگ در استان فارس باید یک اولویت باشد و انتظار می رود دستگاه های ذی ربط و مدیران فرهنگی این استان ، مباحث فرهنگی ، ارزش های دینی و انقلاب را با دقت بیشتری دنبال و ترویج کنند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد:امروز زبان فرهنگ و مراودات فرهنگی ، برنده ترین سلاح در جهان است و این استان در زمینه های مختلف ممتاز و در قله است و همین ویژگی ، رسالت و وظیفه ما را دو چندان می کند.
غیب پرور افزود: در هشت سال دفاع مقدس ، نبرد میان دو فرهنگ اسلامی ایرانی و فرهنگ زورگویی و استکباری بود و با توجه به ریشه غنی دینی، فرهنگ اسلامی ایران در نهایت پیروز میدان شد و به همین سبب باید فرهنگ دفاع مقدس توسعه و گسترش یابد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هم اکنون 20 قشر در بسیج تعریف شده است که بسیج رسانه یکی از مهمترین این اقشار است و در این بخش استان فارس ظرفیت منحصر به فردی دارد و در کشور سرآمد است.
در این آیین ، میلاد امیری نژاد به عنوان رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس معرفی و از خدمات اسماعیل قزلسفلی رییس پیشین این سازمان تقدیر شد. ک/2
7382 /679


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن