تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلام ناب براي مردم معرفي و تبيين شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۳۴ب.ظ)
خطيب جمعه خرم آباد: اسلام ناب براي مردم معرفي و تبيين شود حجت‌الاسلام ميرعمادي با تاکيد بر اينکه دشمن در برابر مطالبي که ارائه مي شود حساس است اما دوستان حساس نيستند، افزود: امروز بايد اسلام ناب براي مردم معرفي و تبيين شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه خرم آباد با گراميداشت عيد سعيد غدير خم افزود: عيد غدير ، ولايت را براي هميشه در زمين نگه داشته و ولايت را براي تکميل دين و استمرار نبوت و رسالت قرار داده است.
وي با بيان اينکه يکي از اعمال مستحب در اين عيد عقد اخوت با يکديگر است، تصريح کرد: خوب است که در اين عيد با يکديگر پيمان برادري ببنديم و وقتي يکديگر را ملاقات مي کنيم دعاهاي وارده را بخوانيم.
نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکيد بر اينکه مسئله غديرخم يک مسئله جاودانه است، افزود: در اين روز امامت براي هميشه باقي ماند و زمين هرگز از حجت خداوند متعال خالي نخواهد شد.
حجت الاسلام ميرعمادي با اشاره به اينکه امامت براي هميشه تاريخ بوده و سبب تکميل دين و اتمام نعمت و ادامه راه رسالت و نبوت است، گفت: ارزش غدير به اين است شخصي به عنوان امام امت معرفي شد که شايسته ترين فرد است و نظيري در عالم ندارد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به پيام مقام معظم رهبري به کنگره عظيم حج ،تصريح کرد: در اين پيام حکيمانه ،مسئله اسلام ناب و اسلام آمريکايي به خوبي بيان شده است.
امام جمعه خرم آباد همچنين گفت: امروز اسلام ناب بايد براي مردم تبين شود و از ترويج اسلام آمريکايي دوري شود.
وي با اشاره به اينکه دشمنان اسلام بر خلاف برخي دوستان ،پيام مقام معظم رهبري را به خوبي درک کرده اند ،افزود : به همين جهت رسانه هاي وابسته به استکبار سعي در ايجاد تفرقه ميان مسلمانان شيعه و سني داشتند و منظور از اسلام ناب را شيعه برشمردند.
وي اظهار کرد : اسلام آمريکايي اسلام ذلت و خواري است و اين در حالي است که اسلام ناب فرقي ميان سني و شيعه نگذاشته و عزت و عظمت را بيان مي کند.
وي با تاکيد بر اينکه اسلام ناب به دنبال اخوت و برادري مسلمانان است ،تصريح کرد : اسلام ناب اسلام هدايت صحيح و تضمين سعادت ابدي مسلمانان است .
همچنين نماينده ولي فقيه در ادامه با اشاره به 18 مهر سالروز تاسيس وزارت اطلاعات از 30 سال تلاش ارزشمند و موفقيت هاي چشمگير اين افراد تقدير و تشکر کرد.
وي با بيان اينکه وزارت اطلاعات موفقيت هاي چشمگيري در عرصه ها و صحنه هاي مختلف داشته است، تصريح کرد: اين وزارت 30 سال زحمت کشيده اند و مجاهدت خاموش در برابر گروهک ها، منافقين، سازمان هاي جاسوسي، کشف شبکه هاي جاسوسي و باندهاي فساد اقتصادي مثل جريان پول شويي داشته اند.
نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اينکه وزارت اطلاعات حضور موثر در تصميم گيري هاي مسئولان داشته و مشاوره ها و راهنمايي هايي در راستاي صيانت از نظام و برقراري امنيت داخلي داده اند، اظهار داشت: دستگيري عناصر فتنه گر و گروهکي مثل ريگي ملعون براي هميشه در تاريخ ثبت و ضبط شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن