تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه شهدای خلیج فارس هیچگاه فراموش نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حماسه شهدای خلیج فارس هیچگاه فراموش نمی شود بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: نبرد حماسی و ایثار رزمندگان بوشهری با آمریکای جنایتکارهیچگاه فراموش نمی شود.


به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه افزود: شهدای خلیج فارس با دلیرمردی در مقابل ناوعظم الجثه آمریکا ایستادند و با شکست آنها به فیض عظیم شهادت نایل شدند.
وی با گرامیداشت روز اطلاعات نیز اظهار کرد: 30 سال مجاهدت ولایی، دانش بنیان وخلاق سربازان گمنام امام زمان (عج) که منشاء خدمات مهمی در فضای ملی و فراملی شده است را گرامی می داریم.
صفایی بوشهری مقابله با دشمنان نظام، انقلاب و مردم، خنثی کردن توطئه ها، حفظ وحدت ومنافع ملی، تقویت انسجام اسلامی و خدمت رسانی اطلاعاتی در عرصه تصمیم گیری و تصیم سازی را از جمله خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) ذکر کرد.
وی بیان کرد: خدمات وزارت اطلاعات که به طور خاموش به نظام جمهوری اسلامی ارایه شده است فراموش شدنی نیست.
امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند اگر خدمات اطلاعات نبود نظام دچار مشکل جدی می شد گفت: این عزیران با ایمان، تقوای کاری، اخلاق مدیریتی، ولایتمداری و مجهادت خدمات زیادی به نظام کردند و موجب عزت، سرافرازی و افتخار شدند.
وی با اشاره به عید غدیر گفت: روزعید غدیربه عنوان روز شاخص اسلام ناب محمدی (ص) و مهمترین روز برای شیعیان است.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: در روز عید غدیر به فرمان خدا آخرین فرستاده خدا حضرت علی (ع) را بعنوان ولی و جانشین خود انتخاب و تمام امور مسلمانان را به ایشان سپرد.
صفایی بوشهری گفت: واقعه روز غدیریک واقعه آسمانی ومنشا طلوع هدایتهای الهی است و هیچگاه خاموش نمی شود.
امام جمعه بوشهر افزود: به همین مناسبت بنیاد بین المللی غدیر و نهادهای فرهنگی در ترویج فرهنگ غدیر در جامعه باید برنامه ریزی داشته باشند.
صفایی بوشهر با گرامیداشت 22 مهر روز جهانی استاندارد اضافه کرد: استاندارد در تمام امور وابعاد کمی و کیفی کار و کالا باید مراعات شود تا مردم دچار آسیب و بحران نشوند.
وی تاکید کرد: رعایت استاندارد سبب آرامش، پیشرفت و افزایش قدرت رقابت در فضاهای گوناگون می شود.
امام جمعه بوشهر با اشاره به روز جهانی نابینایان نیز گفت: نابینایان باایمان ترین، بااخلاق ترین و صمیمی ترین افراد جامعه اند که مسوولان باید مشکلات آنان در بخشهای مسکن، اشتغال، تحصیل و ازدواج را حل کنند.
وی با تقدیر از مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب طرح امربه معروف و نهی از منکر گفت: با احیای این فریضه فراموش شده فضای اجتماعی و عمومی جامعه از آسیبها مصون می ماند.
امام جمعه بوشهر از خدمات نیروی انتظامی استان بوشهر که با ارایه خدمات ارزنده شاخص امنیت در استان را ارتقا دادند تقدیر کرد.
629


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن