تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801561056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدای خلیج فارس هیمنه پوشالی آمریکا در جهان را فرو ریختند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده نیروی دریایی سپاه: شهدای خلیج فارس هیمنه پوشالی آمریکا در جهان را فرو ریختند بوشهر- ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای خلیج فارس با ایستادگی در برابر تهاجم آمریکا هیمنه پوشالی آنها را در جهان فرو ریختند.


به گزارش ایرنا، سردار پاسدار علی فدوی در مراسم یادواره سردار شهید مهدوی و شهدای خلیج فارس در روستای بحیری شهرستان دشتی استان بوشهر، افزود: ایستادگی، فداکاری و جانفشانی شهدای خلیج فارس درسال های 66 و 67 در برابر تهاجم آمریکا باعث تحقیر و شکست آمریکا شدند.
وی اضافه کرد: شکست آمریکا درخلیج فارس نه از سلاح پیشرفته یا ابزارهای ما بود بلکه از ایمان خدایی و قدرت لایزال الهی بود که توانست ما را در برابر سلاح های پیشرفته و نابرابر استکبار به پیروزی برساند.
فدوی تاکید کرد: اگر ما در سال های دفاع مقدس در خلیج فارس و منطقه حالت تدافعی داشتیم اما امروز به همت جوانان انقلابی و تقدیم شهدای سرافرازی مانند مهدوی می توانیم دشمن را در منطقه به حالت تدافعی و انفعالی قرار دهیم و جبهه کفر را به انفعال بکشیم.
وی بیان کرد: امریکا و استکبار جهانی 35 سال است که دربرابرانقلاب اسلامی انواع توطئه ها وتهدیدها را به کارگرفته اند اما امروز به حول و قوه الهی، انقلاب اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه ای درآمده و آنها در موضع انفعالی و درمانده شده اند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ماهیت دشمنی امریکا و استکبار با انقلاب اسلامی برسر انرژی هسته ای یا قدرت یا ثروت و منافع اقتصادی نیست بلکه ماهیت این دشمنی موضوع حق و باطل است ما ماهیت حق خواهی و حق طلبی درجهان داریم و آنها ماهیت باطل دارند و اینها هیچ گاه باهم کنار نخواهند آمد.
فدوی افزود: اگربه پیمانی که از اول انقلاب بسته ایم، پایبند باشیم هیچ دشمن و قدرتی نمی تواند در برابر ما عرض اندام و کوچکترین خللی به انقلاب اسلامی واردکند.
فدوی به مبارزه امریکا با تروریسم درمنطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا و ایادی آنها چهار سال است که انواع تروریست ها را به سوریه آوردند تا به نظام سوریه ضربه بزنند اما اکنون اعتراف می کنند که شکست خورده اند و با شعار فریبنده مبارزه با تروریسم درفکر برنامه و توطئه جدیدی درمنطقه می باشند.
درپایان مراسم تمثال های نقاشی شده شهید مهدوی وتوسلی به خانواده این دو شهید خلیج فارس اهدا شد.
16مهر سال 66 در برهه ای پیچیده از دفاع مقدس یک فروند قایق تندروی پاسداران نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس مشغول گشت زنی بود که یک بالگرد آمریکایی با تجاوز به حریم مرزی ایران اسلامی با حمله به این قایق و مقاومت سرسختانه این دریادلان حادثه ای کم نظیر رقم خورد.
در این رزم نابرابر شهیدان بیژن گُرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی ها به فرماندهی نادر مهدوی با ایثار و از خودگذشتگی بالگرد آمریکایی ها را هدف قرار می دهند و خلیج فارس را گورستان آن متجاوزان می کنند و خود نیز توسط بالگردی دیگر از آمریکایی ها مورد اصابت قرار گرفتند و شهید شدند. ک/2
7206/539/ 3404


17/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن