تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت قزوین:آمریکاییها به بهانه ضربه زدن به داعش، قصد نابودی زیرساخت های عراق و سوریه را دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت قزوین:آمریکاییها به بهانه ضربه زدن به داعش، قصد نابودی زیرساخت های عراق و سوریه را دارند قزوین - ایرنا - امام جمعه موقت قزوین گفت: آمریکا با بمباران های هوایی به بهانه ضربه زدن به داعش، قصد نابودی زیرساخت های عراق و سوریه را دارد.


حجت الاسلام والمسلمین "محمد باریک بین" در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: امروز آتش فتنه ای که آمریکاییان با کمک عوامل خود و به خصوص رژیم صهیونیستی در منطقه برپا کرده اند، نه تنها فروکش نکرده بلکه به نظر می رسد این آتش شعله ورتر هم شده است.
وی، گروه تروریستی داعش را پرورش یافته در دامان غرب و با هدف تداوم حضور خود در منطقه دانست و افزود: آنان بارها اعلام کرده اند که مبارزه با داعش دراز مدت خواهد بود، در حالی که آمریکا و متحدانش در زمینه قدرت نظامی ادعا دارند، پس چرا از عهده یک گروه چند هزار نفره تروریستی برنمی آیند؟
امام جمعه موقت قزوین گفت: آموزش مخالفان دولت سوریه، رفتار کشور ترکیه و نیز نحوه بمباران هوایی شهر کوبانی در این مدت، این باور را تقویت می کند که آنان نه تنها قصد نابودی داعش را ندارند.
حجت الاسلام باریک بین اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده اند که تنها راه مبارزه با این گروه تروریستی حمایت از مردم و دولت مشروع عراق و سوریه است.
وی در ادامه به موفقیت ورزشکاران کشورمان در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی اشاره کرد و افزود: امیداریم ورزشکاران معلول ما نیز در بازیهای پارا آسیایی نیز موفق عمل کنند.
امام جمعه موقت قزوین همچنین ولادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) و هفته نیروی انتظامی را تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره پنجمین شهید محراب آیت اله اشرفی اصفهانی را گرامیداشت.
627/ 614


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن