تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799193217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسری بودجه فرانسه به بیش از 75 میلیارد یورو خواهد رسید/ رکورد افزایش نرخ بیکاری در اسپانیا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اقتصاد بین‌الملل در هفته‌ای که گذشت
کسری بودجه فرانسه به بیش از 75 میلیارد یورو خواهد رسید/ رکورد افزایش نرخ بیکاری در اسپانیا
با نزدیک شدن به اواخر سال 2014 میلادی فضای اقتصادی در عرصه بین الملل شاهد آمار بدهی کشورها به ویژه در اروپا بود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با نزدیک شدن به اواخر سال 2014ف ضای اقتصادی در عرصه بین الملل شاهد آمار بدهی کشورها به ویژه در اروپا بود.


کسری بودجه فرانسه به بیش از 75 میلیارد یورو خواهد رسید

وزارت بودجه فرانسه افزايش کسري بودجه فرانسه به ويژه از افزايش هزينه هاي مربوط به برنامه سرمايه گذاري هاي آينده ناشي مي شوند ضمن اين که درآمدها نيز به علت اجراي طرح " اعتبار مالياتي براي رقابت و کار " کاهش يافته است. وزارت بودجه فرانسه از افزايش کسری بودجه اين کشور در ماه اوت به رقم 94 ميليارد و 100 ميليون يورويی خبر داد.

اختصاص سود بانک‌های آفریقا به تولید مانع فروش محصولات خام کشاورزی شد

رئیس بانک مرکزی جدید آفریقا از مبارزه جدی این کشور با تورم خبر داد.براساس این گزارش، دولت آفریقا تصمیم گرفته تا با مشارکت بانک مرکزی این کشور برای رهایی از تورم سود بانک‌های دولتی و خصوصی این کشور را در بازه تولید وارد کند.  
 
افزایش نرخ بیکاری در اسپانیا رکورد زد

آمارهای رسمی دولت اسپانیا نشان می دهد این میزان افزایش نرخ بیکاری در اسپانیا از ماه ها قبل شروع شده به گونه‌ای که این میزان در ماه سپتامبر رکور زد.  طی این ماه ها، 4 میلیون و 450 هزار نفر به میزان بیکاران اسپانیا اضافه شد و این در حالی است که دولت برای کاهش هزینه ها طرح ریاضت اقتصادی را در پیش گرفته است.  

سرمایه گذاران خارجی در توکیو صاحب تالار شیشه ای شدند

بازار سهام جدید توکیو افتتاح شد. دولت ژاپن این تالار بورس را برای سرمایه گذاران خارجی افتتاح کرده و هدف اصلی معرفی ظرفیتهای سرمایه گذاری جدید در ژاپن است. گفتنی است بازار جدید سهام ژاپن به حدی تخصصی است که به گفته وزیر دارایی ژاپن با بورس نیویورک برابری می کند.
 
افزایش بدهی خانوارهای ایتالیایی

سازمان حمايت از مصرف کنندگان ايتاليايي در گزارشي اعلام کرد شرايط اقتصادي خانوارهاي ايتاليايي بدتر شده است تا جايي که بدهي آنها به بيش از پنجاه ميليارد يورو رسيده است.
 
دولت روسیه تصمیم به فروش سهام شرکت‌های دولتی در سطح بورس انرژی گرفت

دولت پوتین تصمیم به فروش سهام شرکت‌های دولتی خود در سطح بورس انرژی گرفت. بر اساس این گزارش، دفتر انرژی روسیه طی فراخوان تصمیم به فروش بخشی از سهام دولتی انرژی در اواخر سال 2014 گرفت. 

کاهش میزان اشتغال در شرکت‌های بزرگ ایتالیایی  

پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان تی ام نیوز، موسسه ملی آمار ایتالیا (ایستات) در گزارشی اعلام کرده است، در ماه جولای سال 2014 میلادی میزان اشتغال در شرکت های بزرگ این کشور یک دهم درصد کاهش یافته است.
 
امریکا بیشترین نرخ بیکاری 6 سال اخیر را تجربه کرد

با نزدیک شدن به اواخر سال 2014 نرخ بیکاری در آمریکا رکورد زد.  این میزان نرخ بیکاری که در 6 سال اخیر در ایالات متحده بی‌سابقه بوده است شامل افرادی می شود که تا پیش از این اکثرا در بخش‌های دولتی و کارخانجات با سهام دولتی مشغول به کار بوده اند.
 
توليد ناخالص ملی اوکراين امسال کاهش می‌يابد

کیمیائو فان رئیس هیات بانک جهانی حاضر در اوکراین اعلام کرده است،‌ به علت بحران شدید اقتصادی ناشی از جنگ در نواحی جنوب شرقی اوکراین، تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2014 میلادی به میزان هشت درصد کاهش خواهد یافت. رئیس هیات بانک جهانی حاضر در اوکراین اعلام کرده است، تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2014 میلادی به میزان هشت درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

کاهش 60 درصدی سود سهام سامسونگ

در سه ماهه سوم سال میلادی سود سهام شرکت سامسونگ کاهش 60 درصدی خواهد داشت. شرکت سامسونگ الکترونیک بزرگترین شرکت تولیدی رسانه های تصویری و تلفن همراه در جهان در سال جاری بدهی 3.8 میلیارد دلاری را تجربه کرد که در سه ماه سوم سال کاهش سود 60 درصدی را برای این کشور سبب شد.   
 
بدهی مالی عامل فروش سهام والت دیزنی شد

شرکت چند رسانه ای والت دیزنی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتها در اروپا است که در سال 1992 تآسیس شد. سهام این شرکت بیش از 1 میلیارد یورو ارزش داشت اما بدهی این شرکت از  1 میلیارد و 750 یورو گذشت که با این میزان بدهی اخطار تعطیلی دریافت کرد.   
 
صادرات محصولات بی کیفیت به اروپا رشد اقتصادی چین را متوقف کرد

کارشناسان چینی دلیل این امر را کمبود و گرانی برخی مواد اولیه در کارخانه ها می دانند اما عامل اصلی کاهش کیفیت تولیدات این کشور به ویژه محصولات صادر شده به اروپا است .میزان تولید در چین در ماه سپتامبر ثابت ماند. بنابراین گزارش این شرایط حکایت از کاهش سرعت رشد اقتصادی در این کشور و عدم مقابله دولت چین در برابر فشارهای اقتصادی بیرونی است.  

کاهش قیمت نفت خام کام عربستان را تلخ کرد

بهای نفت سیر نزولی به خود گرفت. براساس این گزارش قیمت نفت این میزان کاهش را از سال 2012 به بعد به خود ندیده بود اما در ماه اخیر با کاهش قیمت زیر 100 دلار را تجربه کرد. بیشتر این میزان کاهش مربوط به نفت برنت دریای شمال است که قیمت هر بشکه 92 دلار را تجربه کرد. در بین کشورهای صادرکننده نفت عربستان از این میزان کاهش بیشترین آسیب را دیده است که سبب نگرانی دولت این کشور شده است.
 
تاخیر در امضای تفاهم نامه مناطق آزاد بین روسیه و اوکراین

شورای مرکزی اتحادیه اروپا در آخرین تصمیم خود از تآخیر در اجرای توافق نامه موجود بین اوکراین و این اتحادیه خبر داد.  براساس این گزارش در این بیانیه که از طرف کمیسیون اتحادیه اروپا به تصویب رسیده است به دلیل برخی اختلافات بین دو طرف امضای تفاهم نامه منطقه آزاد بین دو کشور روسیه و اوکراین به تعویق افتاد.  

انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن