تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799393457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقادهای بیش از اندازه و بی مورد از دولت بی انصافی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده قم در مجلس: انتقادهای بیش از اندازه و بی مورد از دولت بی انصافی است قم - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت، مسوول رفع همه مشکلات جامعه نیست، گفت: انتقادهای بیش از اندازه و بی مورد از دولت بی انصافی است.


به گزارش ایرنا، "احمد امیر آبادی فراهانی" پنجشنبه شب در همایش "ازدواج، مطلع زندگی" در سالن همایش های شهرداری قم، اظهار داشت: در مسائل ازدواج و سبک زندگی، همه تقسیرها را نمی توان بر گردن دولت انداخت.
وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم از زمان آغاز به کار فعالیتش، افزود: استاندار قم به عنوان نماینده عالی دولت در این استان به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات فعالیت می کند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه امروز مشکلات اقتصادی کشور زیاد است، گفت: در خصوص پیدایش این مشکلات عوامل مختلفی نقش دارند که توطئه های دشمنان نظام اسلامی، یکی از آنها است.
امیرآبادی افزود: در کنار توطئه های دشمنان بر علیه ملت ایران، فاصله گرفتن جامعه از فرهنگ اصیل ایرانی، انقلابی، اسلامی و همچنین ایثار و از خود گذشتگی که در بسیاری از مواقع از جمله دوران دفاع مقدس به کمک ملت ایران آمده، در ایجاد این مشکلات اقتصادی نقش مهمی داشته است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه بخشی از مشکلات ازدواج مربوط به حاکمیت و نهادهای فرهنگی آن است، افزود: بخشی دیگر به مردم و جامعه و فاصله گرفتن آنها از سبک زندگی ایرانی اسلامی ارتباط دارد.
امیرآبادی با اشاره به گرایش مردم کشور به تجمل گرایی و فاصله گرفتن از فرهنگ بومی، خاطرنشان کرد: در گذشته امر ازدواج بسیار آسان بود و جوانان به راحتی می توانستند ازدواج کنند ولی امروز جامعه گرفتار تجمل گرایی شده و این رویه کار ازدواج جوانان را با سختی ها و مشکلات فراوانی مواجه کرده است.
نماینده قم با تاکید بر رصد فعالیت های مسوولان نظام برای رفع مشکلات اقتصادی و فراهم نمودن شرایط برای ازدواج جوانان، تصریح کرد: باید ابتدا عملکردها را مشاهده کرد و آن وقت در مورد آن قضاوت های لازم را انجام داد.
وی تنها راه حل مشکل ازدواج در جامعه را بازگشت به زندگی ایرانی اسلامی عنوان کرد و افزود: بدون شک بالارفتن سن ازدواج و به وجود آمدن مشکلاتی مانند طلاق به خاطر دوری از این فرهنگ است.
وی همچنین با اشاره به برخی آمارها در خصوص برخورداری قم از بیشترین آمار طلاق و پایین ترین نرخ ازدواج در کشور، تاکید کرد: این آمارها به هیچ وجه درست نیست نیست و ما به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی که همه آمارها در کشور را در اختیار داریم، کاملا این آمارها را رد می کنیم.
نماینده قم با بیان اینکه این استان از مردم مومن، متدین، شریف و با فرهنگ برخوردار است، افزود: قم می تواند در بسیاری از زمینه ها از جمله ازدواج و تشکیل خانواده الگوی موفق و ممتازی برای سایر استان های کشور باشد.
در این همایش که با حضور مسوولان استانی و تعدادی از زوج های جوان ترتیب یافته بود از خیرین ازدواج در قم تجلیل به عمل آمد. ک/2
7403 / 553


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن