تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيشترين بودجه دولت به بخش آموزش و پرورش اختصاص يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
محمد باقر نوبخت در آغاز بازگشايي مدارس: بيشترين بودجه دولت به بخش آموزش و پرورش اختصاص يافته است معاون اول رئيس جمهور گفت: امسال بودجه آموزش و پرورش 26 درصد افزايش داشته است، اما؛ رشد و بالندگي بيشتر در اين وزارتخانه نيازمند افزايش دو برابري اين بودجه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور در مراسم آغاز سال تحصيلي که در دبيرستان دخترانه استقلال شهر کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: دست ياري خداوند در زمان هشت سال دفاع مقدس به همراه ملت غيور ايران بود که علي رغم هجمه هاي همه جانبه دنياي استکبار براي از بين بردن انقلاب اسلامي امروز شاهد اقتدار کشور در جامعه جهاني هستيم.
وي با تأکيد بر اينکه از چهار ميليون بشکه نفت که توان توليد آن‌ را داريم، تنها يک ميليون آن به فروش مي‌رسد، خاطرنشان ساخت: اين در حالي است که با تحريم هاي شکل گرفته عليه کشور تنها قادر به فروش يک ميليون بشکه هستيم و اين اتفاق درآمدهاي ما را به شدت تقليل داده است.
نوبخت با بيان اين مطلب که حضور رئيس جمهور در مذاکرات هسته اي تداوم بخش شکست تحريم هاست، افزود: امروز دشمنان به گونه ديگري با ما دشمني مي کنند و اگر در زمان جنگ تحميلي تنها با صدام روبرو بوديم امروز شش قدرت بزرگ جهاني در برابر ما ايستاده اند و اين مسأله لزوم مقاومت در برابر سختي ها را نشان مي دهد.
نوبخت با اشاره به اينکه کشور منابع توسعه را در دست دارد، گفت: دشمنان تلاش مي کنند تا با سنگ اندازي روند رو به توسعه کشور را کند کنند و مقابله با اين مهم بيش از هر چيز صلابت ايرانيان را مي طلبد.
وي که در سال 1365 معلم اين دبيرستان بوده است، با اشاره به هفته دفاع مقدس از خاطرات زمان تدريس خود براي دانش اموزان اين دبيرستان سخن گفت و افزود: حضورم در اين دبيرستان فراتر از حضور در يک مراسم عادي است و آماده ام تا حس معلمي خود را در اين دبيرستان پس از 27 سال دوباره تجربه کنم و تجربه اين حس و مقايسه آن با آن سال ها حکايت از آرامش و اطمينان حاکم بر کلاس هاي درس امروز دارد.
معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور با اشاره به دغدغه ها و استرس هاي تدريس در آن زمان گفت: در آن زمان غير ممکن بود که يک کلاس درس به اتمام برسد و آژير خطري به صدا درنيايد و درست 30 ثانيه پس از شنيدن صداي آژير خطر لرزش زمين ناشي از اصابت بمب احساس نشود.
وي به مقايسه آرامش امروز در مدارس پرداخت و آن را ارزشند و مرهون جان فشاني هاي و ايثارگري هاي رزمندگان دانست و گفت: بايد ايثارگري ها و جانفشاني هاي شهدا و جانبازان را ارج نهاده و از آن ها همچون سرداران بزرگ ايراني ياد کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن