تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819923603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه تجارت الکترونیک در دستور کار شرکت پست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت پست: توسعه تجارت الکترونیک در دستور کار شرکت پست خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت پست با اشاره به این‌که خدمات پستی می‌تواند فارغ از شرایط سیاسی کشورها بشر امروز را از انزوا نجات داده و به عنوان عامل نزدیکی ملت‌ها عمل کند گفت: یکی از برنامه‌های آتی شرکت پست ارائه خدمات الکترونیکی است که این امر نیازمند ایجاد زیرساخت‌های فن‌آوری اطلاعات و توسعه خدمات در بستر این فن‌آوری‌های نوین خواهد بود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۷ مهر ساعت 09:31



به گزارش خبرگزاری پانا مهری با اشاره به این‌که شرکت پست نهاد دیرینه‌ای است که با مجهز شدن به پیشرفته‌ترین امکانات و برخورداری از فن‌آوری‌های نوین وبهره گیری از دانش روز نقش بزرگتری را در زندگی اجتماعی انسان ها ایفا می کند اظهار کرد: امروز صنعت پست سازنده‌تر و مفیدتر از گذشته عمل می‌کند. وی با تاکید بر این‌که به منظور افزایش سرعت پیشرفت خدمات پستی این شرکت با شرکت پست بانک ایران تفاهم نامه‌ای جامع و کاربردی امضا کرده است، گفت: طبق این تفاهم نامه خدمات پستی در دفاتر پستی 10 استان در سال جاری و در هفته دولت توسعه پیدا کرد و امروز نیز به مناسبت روز جهانی پست این خدمات در دفاتر پستی 11 استان دیگر نیز ارائه خواهد شد. مدیر عامل شرکت پست با اشاره به این‌که رویکرد شرکت پست در بخش خدمات الکترونیک توسعه تجارت الکترونیک و بازار خرید و فروش در بستر اینترنت است افزود: این امر با ایجاد شبکه تبادل اطلاعات عرضه کنندگان و خریداران کالا و خدمات و ایجاد تسهیلات در امر جابه جایی با تحویل کالا از فروشندگان امکان پذیر است که دستورالعمل آن از برنامه‌های مهم و اساسی شرکت در دو سال آینده خواهد بود. مهری همچنین با اشاره به این‌که بانک اطلاعاتی شرکت پست با 42 میلیون رکورد اطلاعات مکانی با شرح نشانی استاندارد و نوع فعالیت در اختیار سازمان‌ها قرار دارد، گفت: این بانک اطلاعاتی به عنوان یک مرجع رسمی دسترسی به نشانی استاندارد از طریق شبکه‌های رایانه‌ای را امکان پذیر می کند. وی همچنین با اشاره به آغاز تدوین طرح GNAF جهت اتصال اطلاعات مکانی به نقشه‌های جغرافیایی در کشور تصریح کرد: به محض نهایی شدن برنامه اجرایی این طرح عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد. مدیر عامل شرکت پست همچنین با اشاره به رشد 19 درصدی مرسولات پستی در شش ماهه نخست سال جاری اظهار کرد:‌ محور اصلی برنامه‌های عملیاتی بهبود زیرساخت‌های پست که در این شرکت تهیه شده است ارتقای کیفیت خدمات، جلب اعتماد مردم، افزایش ظرفیت برای توسعه خدمات موجود، ایجاد خدمات جدید براساس خواست و انتظارات ذینفعان است. وی همچنین با ابراز امیدواری از حمایت نمایندگان مجلس و تصویب اساس نامه جدید شرکت پست گفت:‌ امیدوارم در ماموریت‌های جدیدی که به شرکت پست محول شده است شاهد تحول اساسی دراین شبکه کهن ارتباطی باشیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن