تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال قمي‌ها از جشنواره فيلم کودک و نوجوان در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۷ب.ظ)
مدير اجرايي جشنواره فيلم کودک و نوجوان قم عنوان کرد: استقبال قمي‌ها از جشنواره فيلم کودک و نوجوان در قم مدير اجرايي بيست و هشتمين جشنواره فيلم کودک و نوجوان قم گفت: قمي‌ها با شرکت چشمگير خود در جشنواره فيلم کودک و نوجوان، از اين جشنواره استقبال کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدکاظم رضواني با اشاره به برگزاري جشنواره فيلم کودک و نوجوان در قم، اظهار داشت: جشنواره‌هاي تخصصي فيلم در گذشته فقط در تهران برگزار مي‌شد که بر اساس سياست گذاري‌ها اين جشنواره‌ها در تمام نقاط کشور برگزار مي‌شود، هر چند که از اصل جشنواره دور شوند.
مدير اجرايي بيست و هشتمين جشنواره فيلم کودک و نوجوان قم، با اشاره به برگزاري جشنواره فيلم کودک و نوجوان در برخي از استان‌ها، افزود: اين جشنواره در سال‌هاي 60 و 61 فقط در تهران برگزار مي‌شد و پس از آن در اصفهان، کرمان، همدان و دوباره در اصفهان برگزار شد، که بر اساس سياست گذاري‌ها اين جشنواره در تمام استان‌ها برگزار مي‌شود.
مسئول امور سينمايي و سمعي و بصري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با اشاره به تفاوت‌هاي اين جشنواره با ساير جشنواره‌ها، تصريح کرد: اين جشنواره تخصصي است که مخاطبان خاص يعني کودک و نوجوان را در بردارد و با جشنواره اي مانند فيلم فجر که يک جشنواره عمومي است تفاوت دارد.
وي با اشاره به استقبال مردم قم از اين جشنواره، عنوان کرد: روز گذشته بيش از 800 نفر از فيلم‌هاي اکران شده ديدن کردند و شرکت چشمگيري در اين جشنواره داشتند، البته فروش سينماهاي قم با توجه جمعيتي که دارد خوب و قابل قبول است، اما بايد اين آمار افزايش يابد امروز نيز فيلم تتل و راز صندوقچه اکران شد.
رضواني با بيان تاکيد به تعامل ادارات براي باشکوه برگزار شدن اين جشنواره، گفت: براي اين جشنواره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با سازمان فرهنگي هنري شهرداري و اداره آموزش و پرورش همکاري‌هاي لازم را انجام داد.
مدير اجرايي بيست و هشتمين جشنواره فيلم کودک و نوجوان استان قم با اشاره به ارائه بليط جشنواره به کارمندان ادارت، افزود: با همکاري‌هاي انجام شده با روابط عمومي ادارات، به کارمندان بليط جشنواره داده شد تا آن‌ها نيز بتوانند از فيلم‌هاي جشنواره استفاده کنند.
مسئول امور سينمايي و سمعي و بصري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با اشاره به نحوه تعامل با آموزش و پروش، بيان کرد: براي رفاه دانش آموزان اين فيلم‌ها به شکل رايگان و همراه با اياب و ذهاب براي دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
مدير اجرايي بيست و هشتمين جشنواره فيلم کودک و نوجوان استان قم با اشاره به تعداد فيلم‌هاي اکران شده در بيست و هشتمين جشنواره فيلم کودک در استان‌ها، خاطر نشان کرد: از 13 فيلمي که در جشنواره اکران مي‌شود 6 فيلم براي اولين بار به اکران عمومي گذاشته شده است و بقيه فيلم‌ها متناسب با کودک و نوجوان است که قبلاً نيز به اکران گذاشته شده است.
وي با اشاره به برگزاري برنامه‌هاي جنبي جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان در قم اظهار داشت: برگزاري جشن روز کودک با حضور عموهاي فيتيله‌اي‌، برگزاري مسابقه فيلمنامه‌نويسي و برگزاري اختتاميه از جمله برنامه‌هايي است که در حاشيه جشنواره فيلم کودک و نوجوان در قم برگزار مي‌شود.
وي تصريح کرد: عموهاي فيتيله‌اي‌ روز پنج‌شنبه در دبيرستان امام صادق (ع) ميهمان کودکان قمي هستند که اين برنامه شاد و جذاب در خاطره کودکان قمي باقي خواهد ماند.
مدير اجرايي جشنواره بين‌المللي فيلم کودک و نوجوان در قم بيان کرد: داوري جنبي اين جشنواره بر عهده نخبگان هنرستان هنرهاي زيبا است که براساس پارامترهاي تعيين‌شده در فيلم‌سازي، فيلم‌ها را مورد ارزيابي و داوري قرار مي‌دهند.
وي همچنين از برگزاري داوري رسمي در اين جشنواره خبر داد و تصريح کرد: سيد امير طباطبايي، سيف‌الله يزداني و سيد مصطفي سيادت از برجستگان سينماي استان قم، فيلم‌هاي اين جشنواره را داوري خواهند کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن