تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803908034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همانند اربيل و بغداد بايد جلوي سقوط كوباني را بگيريم / زخمي‌هاي داعش در برخي كشورهاي منطقه و اسراييل مداوا مي‌شوند / ائتلاف ضد داعش با حضور 40 كشور قادر به نجات يك شهر كوچك نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: همانند اربيل و بغداد بايد جلوي سقوط كوباني را بگيريم / زخمي‌هاي داعش در برخي كشورهاي منطقه و اسراييل مداوا مي‌شوند / ائتلاف ضد داعش با حضور 40 كشور قادر به نجات يك شهر كوچك نيست
معاون امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اين ائتلاف دروغ است. مردم كوباني در حال دفاع از شهر خود هستند. مردم عين‌العرب از ناموس و حيثيت‌شان با چنگ و دندان دفاع مي‌كنند اما كردهاي تركيه از آن سو بازي درآورده‌اند و ديگران از اين سو، بايد ديد واقعا اين ائتلاف يعني چه؟

همانند اربيل و بغداد بايد جلوي سقوط كوباني را بگيريم / زخمي‌هاي داعش در برخي كشورهاي منطقه و اسراييل مداوا مي‌شوند / ائتلاف ضد داعش با حضور 40 كشور قادر به نجات يك شهر كوچك نيست
جوان‌آنلاين: حسين شيخ‌الاسلام، در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» در واكنش به حمله داعش به شهر كردنشين «عين‌العرب» (كوباني) اظهار داشت: وقايعي كه در كوباني رخ مي‌دهد، دليل عدم صداقت ائتلاف عليه داعش است. عین العرب در نزدیکی مرز ترکیه و سوريه قرار دارد که از هفته گذشته به محاصره داعش درآمده است. با این وجود تاکنون نه ائتلاف آمریکا و نه ترکیه کمکی به مردم این شهر نکرده‌اند.
 

شيخ‌الاسلام ادامه داد:در واقع اين ائتلاف جهاني عليه داعش با وجود همه تجهيزاتي كه در اختيار دارد، نمي‌تواند از يك شهر كوچك مثل كوباني دفاع كند. 40 كشور در اين ائتلاف عليه داعش حضور دارند و از اين تعداد، 12 كشور در حال انجام عمليات هستند و نتوانستند اطراف كوباني و سلاح‌هاي سنگيني كه كوباني را مورد هدف قرار داده، مهار كنند. آن‌ها مقرهاي خالي داعش، زيرساخت‌هاي سوريه و نيروهاي اين كشور را مورد هدف قرار مي‌دهند اما جالب است! نمي‌توانند كوباني و آتش‌بارهايي را كه روي آنها مي‌ريزد، مهار كنند.
 


وي افزود: اين ائتلاف دروغ است. مردم كوباني در حال دفاع از شهر خود هستند. مردم عين‌العرب از ناموس و حيثيت‌شان با چنگ و دندان دفاع مي‌كنند اما كردهاي تركيه از آن سو بازي درآورده‌اند و ديگران از اين سو، بايد ديد واقعا اين ائتلاف يعني چه؟ اگر اين ائتلاف نتواند اين حداقل را انجام دهد و در واقع حملات داعش در اين شهر كوچك را مهار كند، پس بايد چه كاري انجام دهد؟  
 


معاون امور بين‌الملل رئيس مجلس با اشاره به موضع‌گيري تركيه در خصوص محاصره شهر كوباني گفت: عبدالله اوجلان، رئيس حزب كارگران كردستان درخواست‌ كرد كه كردهاي پ.ك.ك  از كوباني دفاع كنند اما متاسفانه تركيه جلوي پيوستن كردهاي پ.ك.ك را به كردهاي موجود در سوريه گرفت و اجازه نداد آنها از مرز عبور كنند. واقعا سوال است اگر قرار است خود كردها كه انگيزه دارند از برادران هم نژاد خود دفاع كنند چرا تركيه اجازه نمي‌دهد؟
 


شيخ‌الاسلام تصريح كرد: همه اين شواهد و قراين نشان مي‌دهد كه اين ائتلاف عليه داعش مشكوك است، چرا كه يك ائتلاف سياسي است و براي اهداف امريكايي‌ها و غربي‌ها در سوريه و منطقه طراحي شده، نه ائتلاف براي مقابله با تروريست‌هاي داعش. اصلا آنها خود اين تروريست‌ها را توليد و تقويت كردند و اين همه اسلحه و پول و مواد منفجره در اختيار آنها گذاشتند و وارد منطقه كردند، تروريست‌ها كه با چتر به آنجا وارد نشدند، آنها از همين كشورهاي همسايه آمدند.
 


وي اضافه كرد: جو بايدن، معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا آدم بي‌اطلاعي نيست‌، حرف‌هاي او نشان مي‌دهد كه چه كسي داعش را درست كرد و از آن حمايت مي‌كند، البته بعد از گفتن اين حرف، لابي صهيونيستي و شاهنشاهي عربي او را مجبور كردند معذرت خواهي كند.
 


شيخ‌الاسلام يادآور شد: اكنون بايد همه توان را به كار برد تا كوباني سقوط نكند. همانطور كه ما اجازه نداديم اربيل و بغداد سقوط كند، مي‌توان امروز در كوباني نيز مقابله كرد و نمي‌گذاريم اين شهر استراتژيك و مرزي سقوط كند. امروز حزب الله لبنان ضمن حمايت از اقدامات دولت و ارتش لبنان در مبارزه با تروريست‌هاي تکفيري، اجازه نمي‌دهد منطقه عرسال سقوط كند.  
 


وي همچنين گفت: متاسفانه داعش زخمي‌هايش را به همين كشورهايي كه عليه آن ائتلاف كرده‌اند و بخصوص اسرائيل، اعزام مي‌كند. اسرائيل هم جزو همين توطئه است و زماني كه نتانياهو رسمي و علني براي بازديد از زخمي‌هاي داعش به بيمارستان مي‌رود خود گواهي است بر اين حمايت بنابراين بايد اين توطئه را خفه كرد.    




منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن