تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819735619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از تجاري سازي، فناوري هاي نو و راه اندازي شرکت هاي دانش بنيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۹ق.ظ)
حمايت از تجاري سازي، فناوري هاي نو و راه اندازي شرکت هاي دانش بنيان تفاهم نامه همکاري هاي مشترک واحد علوم و تحقيقات با شرکت پشتيباني ساخت و تهيه کالاي نفت تهران در راستاي نيل به اهداف سند چشم انداز و سياست هاي کلي کشور و در جهت بهره مندي مستمر از خرد جمعي و تجربيات و توانمندي هاي طرفين و به مدت 5سال منعقد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، هدف از اين تفاهم نامه، استفاده از توانايي هاي علمي و توسعه همکاري هاي آموزشي تحقيقاتي و فناوري درجهت استمرار ارتباط سازمان يافته بين دانشگاه و شرکت پشتيباني ساخت و تهيه کالاي نفت به منظور برطرف نمودن نيازهاي متقابل است.
لازم به ذکر است، اجراي طرح هاي پژوهشي مشترک، برگزاري دوره هاي آمادگي براي ورود به دانشگاه در مقاطع تحصيلي کارشناسي، کارشناسي ارشد، دکتري تخصصي و دکتري پژوهش محور، هدايت و حمايت از پايان نامه هاي تحصيلي به ويژه در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي در راستاي نيازهاي تحقيقاتي، برگزاري سمينار، کارگاه و همايش هاي علمي مشترک، در اختيار گذاشتن تجهيزات آزمايشگاهي و فناوري طرفين، حمايت از تجاري سازي و فناوري هاي نو و همکاري در ايجاد، راه اندازي و فعاليت شرکت هاي دانش بنيان از مهم ترين موضوعات اين تفاهم نامه را شامل مي شود.
دکتر علي عباسپور، رئيس واحد علوم و تحقيقات درحاشيه امضاي اين تفاهم نامه گفت: با علمياتي کردن تفاهم نامه ها و قراردادهاي علمي مي توان در تحقق سياست هاي کلان کشور در رابطه با ارتباط صنعت با دانشگاه گام هاي مثبتي برداشت.
وي به راه اندازي سيستم ويدئو کنفرانس در مجموعه واحد علوم و تحقيقات با هدف برگزاري کارگاه هاي آموزشي بين المللي خبر داد و افزود: دانشگاه ها مي توانند با برقراري ارتباطات بين المللي، دستيابي به علوم و فناوري روز دنيا را آسان تر کنند و با انتقال اين تجربيات، بخش صنعت کشور را به نحو مطلوب، تقويت نمايند.
رئيس واحد علوم و تحقيقات در ادامه از برگزاري کنفرانس هاي بين المللي دوره هاي تخصصي DBA و MBA توسط استادان دانشگاه هاي مطرح بين المللي در اين واحد دانشگاهي و ارائه مدرک بين المللي به متقاضيان اين دوره ها خبرداد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن