تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804385352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقوی‌حسینی گزارشی از سوالات کریمی قدوسی و رسایی از وزیر اطلاعات ارائه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در صحن علنی مجلس؛
"نقوی‌حسینی" گزارشی از سوالات کریمی قدوسی و رسایی از وزیر اطلاعات ارائه کرد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به ارائه گزارشی پیرامون سوالات کریمی قدوسی و رسایی از وزیر اطلاعات پرداخت.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید حسین نقوی حسینی سخنوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه ۱۵ مهرماه به ایراد گزارشی پیرامون سوالات کریمی قدوسی از وزیر اطلاعات پرداخت.  
 
وی افزود: سوال دو نفر از نمایندگان که یک سوال با امضای ۴۲ نفر از نمایندگان بود که ۵ نفر از آن‌ها سوالشان را پس گرفتند، در دو جلسه متفاوت مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا با توافق ادغام شد و یک سوال به صحن علنی مجلس آمد.  
 
نقوی حسینی با اشاره به دو مورد سوال طرح شده اظهار داشت: دو مورد سوال مشترک و مجزا به ترتیب با امضای ۳۷ نفر و دو نفر از نمایندگان کریمی قدوسی و رسایی از وزیر اطلاعات که به شماره و تاریخ‌های مقرر از هیئت رئیسه مجلس جهت بررسی در کمیسیون امنیت ملی ارجاع شده بود، در جلسه روز سه شنبه مورخ 1393.02.16 و همچنین 1393.04.24 مورد بررسی قرار گرفت و در این گفتگو کریمی قدوسی به نمایندگی از سوی نمایندگان سوال کننده با عنایت به سوال مطروحه و برای تبیین‌ آن سوالات دیگری را با عناوین و موضوعات ذیل مطرح کردند.  
 
نقوی حسینی در ادامه به ارائه سوالات مطرح شده پرداخت و گفت: اولین سوال مبنی بر این بود که با توجه به وظایف خطیر وزارت اطلاعات چرا پیش بینی‌های لازم برای جلوگیری از اتباع ایرانی در مرزهای شرقی کشور و تداوم شرارت‌های گروه‌های فعال در مناطق یاد شده به عمل نمی‌آید. در پاسخ به این سوال وزیر اطلاعات توضیح دادند؛ آنچه که به وزارت اطلاعات مربوط می‌شود، وزارتخانه به وظایف خودش عمل کرده است.  
 
وی افزود: گروگانگیری مختص دستگاه امنیتی صرف نیست، آنچه که به دستگاه امنیتی بر می‌گردد گزارش کامل اقدامات را ارائه کرده‌اند.  
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح سوال دوم گفت: حساسیت وزیر اطلاعات در قبال شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که در گذشته مشکلات و هزینه‌های زیادی را برای کشور به وجود آوردند چیست؟ که وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال توضیحات خود را به ویژه در زمینه استعلامات ارائه دادند.  
 
نقوی حسینی در ارائه سوال سوم گفت: چرا وزارت اطلاعات اقدامات موثری در جلوگیری از افراد فعال در فتنه‌های گذشته در مشاغل مهم و حساس به عمل نمی‌آورد که علوی گفت ما درچارچوب قانون و آنچه که قانون برای ما تکلیفی را معین کرده است به وظایف خود عمل می‌کنیم.  
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به پاسخ کریمی قدوسی درباره این سوال گفت: امنیت ملی مورد تهدید، تضعیف و بی‌مهری قرار گرفته و علوی به عنوان وزیر اطلاعات دولت یازدهم و عضو شورای عالی امنیت ملی از اشراف لازم در این حوزه برخوردار است، لذا لازم است که به دغدغه‌های ملت اسلامی که صاحبان اصلی این ولایت هستند پاسخ دهد.  
 
وی با اشاره به انتهای گزارش مطرح شده گفت: علوی در پاسخ به مسائل مطروحه مبنی بر اینکه وزارت اطلاعات در زمینه آنچه که مطرح شده مسئولیت ندارد، این جمله در ارتباط با سوال دومی است که ۲۱ محور داشته و مربوط به این سه نکته نمی‌شود. آنچه که درباره این سه نکته مطرح شده، علوی در کمیسیون به ‌آنان پاسخ داده است، اما چون سوال دوم ۲۱ محور داشت و برخی از آن‌ها مربوط به وظایف وزارت اطلاعات نبود و وزیر محترم پاسخ را در قبال آن سوال مطرح کرد، اما درباره این سه نکته توضیحاتشان را دادند.

انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن