تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش میلیون نوبت راس دام در ایلام واکسینه شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام
شش میلیون نوبت راس دام در ایلام واکسینه شد
ایلام - خبرگزاری مهر: مدیر کل دامپزشکی استان ایلام گفت: شش میلیون نوبت راس دام در ایلام واکسینه شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، وهاب پیرانی ظهر دوشنبه در روز جهانی دامپزشکی در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: اجرای طرح مایه کوبی علیه بیماری‌های مشترک دام و انسان از برنامه‌های مهم کاری سازمان دامپزشکی در ایلام است و تاکنون شش میلیون نوبت راس دام در ایلام واکسینه شده است.

وی تصریح کرد:  این حجم واکسیناسیون با تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش بخش دولتی دامپزشکی و با استفاده از توان و همکاری اکیپهای مایه کوبی بخش خصوصی انجام گرفته است.

پیرانی بیماری های شاربن، آبله و ... را از جمله بیماری‌های مشترک بین انسان و دام عنوان و با اشاره به اینکه این دستگاه اجرایی بخشی از توان خود را صرف مقابله با این بیماری‌ها در استان در حال توسعه ایلام کرده است.

این مسئول تصریح کرد: پیشگیری در دام سبب می‌شود دام سالم بماند و طبعأ با دام سالم غذا و انسان سالم داریم و انتخاب این شعار نشان‌دهنده‌ اهمیت پیشگیری در جمعیت دامی و تأثیر آن در جمعیت انسانی است.

پیرانی بیان کرد: از وظایف اساسی و اهداف دامپزشکی تأمین بهداشت دام و فرآورده های دامی استان و پیشگیری، مبارزه و درمان بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام است و یکی از راه های پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماری ها ،مایه کوبی دامهای سبک و سنگین علیه این بیماری هاست.
 


۱۳۹۳/۷/۱۴ - ۱۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن