تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم روز جهاني گردشگري در سوريه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۲ق.ظ)
با شعار «سوريه زيباتر باز خواهد گشت»؛ مراسم روز جهاني گردشگري در سوريه برگزار شد وزارت گردشگري سوريه، مراسم روز جهاني گردشگري را با شعار «سوريه زيباتر باز خواهد گشت» در محل دارالاوپراي دمشق برگزار كرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در اين مراسم که به دعوت بشر اليازجي، وزير گردشگري سوريه و با شعار «سوريه زيباتر باز خواهد گشت» و به مناسبت روز جهاني گردشگري برگزار شد، سفرا و نمايندگاني از کشورهاي ارمنستان، پاکستان، کره‌ي شمالي، روسيه‌ي سفيد، چين، روسيه و به نمايندگي از سفير جمهوري اسلامي ايران انور حبيبي، وابسته‌ي فرهنگي كشورمان در سوريه شركت داشتند.
عصام خليل، وزير فرهنگ سوريه، خلف مفتاح، عضو شوراي رهبري حزب بعث سوريه و صدها تن از شخصيت‌ها و نخبگان فرهنگي، هنري، ديني و مذهبي اين کشور از جمله ميهمانان سوري اين مراسم بودند.
مراسم با اداي احترام به شهيدان سوريه و اجراي زنده‌ي سرود ملي اين كشور توسط گروه ارکستر سمفونيک دمشق، آغاز شد و پس از آن فيلمي کوتاه با موضوع وضعيت گردشگري در قبل و بعد از وقوع بحران در سوريه براي حاضران به نمايش درآمد.
پس از آن بشر اليازجي، وزير گردشگري سوريه، در سخناني ضمن برشمردن نقش گردشگري در تحکيم پيوندهاي تاريخي و فرهنگي کشورها، به موضوع تأثيرات بحران اخير بر مراکز و مؤسسات گردشگري سوريه و ضرورت مشارکت مردمي براي بازسازي و مرمت آثار تاريخي در اين کشور، از سرمايه‌گذاراني که تاکنون و با وجود بحران، در راه محافظت از ميراث فرهنگي کشور تلاش كرده و مي‌کنند، قدرداني و ابراز اميدواري كرد كه با مشارکت صاحبان سرمايه، سوريه شاهد رشد و شکوفايي مجدد صنعت گردشگري خود باشد.
در ادامه‌ي برگزاري اين مراسم، از مؤسساتي که نقش مؤثري در ترويج و حفظ ميراث فرهنگي سوريه ايفا كرده‌اند، با اهداي لوح يادبود توسط وزراي گردشگري و فرهنگ سوريه تقدير شد.
مجموعه‌ي توسعه‌ي فرهنگي شبکه‌ي آغاخان، مؤسسه‌ي گردشگري ديني الاشقر، دبيرخانه‌ي توسعه‌ي سوريه، شرکت گردشگري جيميني گروپ و شرکت توسعه‌ي گردشگري انترادوس، از جمله مؤسسه‌هاي تقدير شده در اين مراسم بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن