تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حامی قدیم «القاعده»، حامی تازه «داعش» شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حامی قدیم «القاعده»، حامی تازه «داعش» شد


به نوشته روزنامه «تلگراف»، چاپ انگلیس، یکی از حامیان مالی سازمان تروریستی «القاعده» و مغز متفکر «حملات ۱۱ سپتامبر» ۲۰۰۱، اکنون حامی مالی گروه «داعش» در عراق و سوریه شده است. السبیعی چندی پیش قصد داشت مواد منفجره در خمیر دندان یک، هواپیمای به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه  انگلیسی تلگراف، در گزارشی اعلام کرد که حامی قطری حادثه 11 سپتامبر اکنون به حامی مالی گروه داعش در عراق و سوریه تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از مهر، روزنامه انگلیسی تلگراف روز گذشته در گزارشی اعلام کرد: یکی از حامیان مالی القاعده و مغز متفکر حملات 11 سپتامبر اکنون حامی مالی گروه داعش در عراق و سوریه است.

 در این گزارش آمده است: «خلیفه محمد ترکی السبیعی»، حامی مالی القاعده، در قطر زندانی بود و پس از آزادی، به حامی مالی داعش تبدیل شده است. وی در سال 2001 مبلغی پول به «خالد شیخ محمد»، مغز متفکر حملات تروریستی 11 سپتامبر داده بود و پس از آشکار شدن این موضوع در سال 2008، شش ماه در زندان های قطر زندانی بود.

 بنا بر اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، السبیعی در حال تزریق پول به یک گروه تروریستی در سوریه است که چندی پیش قصد داشت با جاسازی مواد منفجره در خمیر دندان یک، هواپیمای آمریکایی را منفجر کند.

برابر اعلام رسانه های غربی، واشنگتن در ماه آینده میلادی، فهرست تازه ای از حامیان مالی گروه های تروریستی را منتشر می کند که نام 20 شهروند قطری در آن به چشم می خورد.


یک شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن